Klacht Woonenergie: slechte klantenservice

Klachtnummer
# 147831
Gebruiker
pietje
Datum
12 reacties

Details

De klacht


Voel mij na een gesprek met mvr. Sandra Kooistra, machteloos en gefrustreerd.
(datum gesprek 11-01-2016)

De oplossing

Aangezien het gesprek standaard wordt opgenomen, graag laten terugluisteren door een leidinggevende en daarna pas contact met mij opnemen. (per e-mail of telefonisch)
Met vriendelijke groeten,

12 reacties

  1. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Graag reageer ik op uw klacht van 11 januari 2016.

    Wat rot dat u zich na een gesprek met onze klantenservice machteloos en gefrustreerd voelt. Kunt u mij uitleggen wat precies is gebeurd en welk onderdeel van het gesprek u dit gevoel heeft gegeven? Als ik van u aanvullende informatie heb ontvangen, kan ik nagaan of we het gesprek voor u na kunnen luisteren en hoe ik u weer tevreden kan stellen.

    Ik hoop dat u mij van de gewenste informatie kan voorzien.

    Groet,

    Marije
    WoonEnergie Webcare
  2. Auteur
    pietje
    Datum
    Geachte mevrouw Marije,
    Helaas was het gesprek met mvr S. Kooistra voor mij frustrerend.
    Ik zou u nogmaals willen verzoeken het eerst terug te luisteren, voor dat u weer reageert. bvd
  3. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Ik heb bij de desbetreffende afdeling het verzoek ingediend om het gesprek na te luisteren. Zodra we meer informatie voor u hebben, laten we dit aan u weten.

    Vriendelijke groet,

    Marije
    WoonEnergie Webcare
  4. Auteur
    pietje
    Datum
    Alvast bedankt.
  5. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer,

    Zoals beloofd kom ik terug op uw klacht met betrekkeing tot het gesprek dat u met onze klantenservice heeft gevoerd. Het spijt me dat u hier even op heeft moeten wachten.

    Ik kan me voorstellen dat u zich na dit gesprek gefrustreerd voelde. Het gesprek verliep niet soepel. Helaas bent u ook niet van de gewenste informatie voorzien. Dit is niet hoe wij onze klanten te woord willen staan. We spreken de medewerker hier dan ook op aan, zodat we dit soort zaken voor de toekomst kunnen voorkomen. We bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.

    Het is mij niet duidelijk of u ondertussen antwoord heeft gekregen op uw vragen, of dat u op dit moment nog steeds met onduidelijkheden zit. Kunt u mij hierover informeren? Indien nodig voorzien we u dan alsnog van de gewenste informatie.

    Vriendelijke groet,

    Marije
    WoonEnergie Webcare
  6. Auteur
    pietje
    Datum
    Geachte Marije van woonenergie. Ik dank u voor het reageren op mijn klacht en hierbij is het voor mij ook afgedaan. 1 van de vragen die ik had is inmiddels opgelost. Wel zou ik van u nog een verbruikersupdate gemaild krijgen. Het betreft de periode 01-07-2015 tot 01-09-2015. Alvast bedankt, met vriendelijke groeten, Pietje
  7. Auteur
    pietje
    Datum
    Geachte Marije van woonenergie. Ik dank u voor het reageren op mijn klacht en hierbij is het voor mij ook afgedaan. 1 van de vragen die ik had is inmiddels opgelost. Wel zou ik van u nog een verbruikersupdate gemaild krijgen. Het betreft de periode 01-07-2015 tot 01-09-2015. Alvast bedankt, met vriendelijke groeten, Pietje
  8. Auteur
    pietje
    Datum
    Geachte Marije van woonenergie. Ik dank u voor het reageren op mijn klacht en hierbij is het voor mij ook afgedaan. 1 van de vragen die ik had is inmiddels opgelost. Wel zou ik van u nog een verbruikersupdate gemaild krijgen. Het betreft de periode 01-07-2015 tot 01-09-2015. Alvast bedankt, met vriendelijke groeten, Pietje
  9. Auteur
    pietje
    Datum
    Geachte Marije van woonenergie. Ik dank u voor het reageren op mijn klacht en hierbij is het voor mij ook afgedaan. 1 van de vragen die ik had is inmiddels opgelost. Wel zou ik van u nog een verbruikersupdate gemaild krijgen. Het betreft de periode 01-07-2015 tot 01-09-2015. Alvast bedankt, met vriendelijke groeten, Pietje
  10. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer,

    Fijn dat de klacht voor u hiermee is afgedaan. Het verbruiksoverzicht over de periode 01-07-2015 t/m 01-09-2015 heeft u nu spoedig in huis. Ik hoop dat alles nu naar tevredenheid is afgehaneld.

    Vriendelijke groet,

    Marije
    WoonEnergie Webcare
  11. Auteur
    pietje
    Datum
    tot vandaag 21-03 nog geen verbruikersupdate ontvangen.
  12. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer,

    Het spijt me dat ik u moet mededelen dat we u helaas niet kunnen voorzien van een verbuiksoverzicht over de gevraagde periode. We hadden toen een probleem met de tarieven, waardoor het niet mogelijk was om het overzicht te maken. Helaas was ik eerder niet op de hoogte van dit probleem en heb ik u hierdoor foutief geïnformeerd. Hiervoor bied ik mijn excuses aan.

    Vriendelijke groet,

    Marije
    WoonEnergie Webcare

Ook een klacht indienen over Woonenergie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen