Klacht Woonenergie: Woonenergie bedriegt en sjoemelt met termijn bedragen en periode
Details
Klacht
Woonenergie stuurt herinnering met factuur 62,euro te betalen
zie mijn reactie en reactie woonenergie
Van: Klantenservice@woonenergie.nl
Verzonden: donderdag 3 augustus 2017 14:29
Onderwerp: RE: FW: Betalingsherinnering
Met vriendelijke groet,
Anna Kraal
Medewerker Klantenservice
WoonEnergie
Klantenservice
E Klantenservice@woonenergie.nl
T 0800 - 1466 (gratis)
I www.woonenergie.nl
Postbus 111, 3000 AC Rotterdam
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Gebruik door anderen dan de geadresseerde(n) is verboden. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te vernietigen. WoonEnergie staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer KvK Rotterdam 52698238.
Aan: klantenservice@woonenergie.nl;
CC:
Onderwerp: FW: Betalingsherinnering
Beste,
Gas : 27273
Electra slimme meter : 279
Op 2 augustus heb ik stroom van een ander Energiemaatschappij.
Eind juli zou ik betalen voor augustus
De 40 euro incasso kosten die was kwijt gescholden nadat ik een klacht plaatste moet u verreken tot en 1 augustus
Gewenste oplossing
ik betaal niets WE- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.