Klacht Woonenergie: Woonenergie bedriegt en sjoemelt met termijn bedragen en periode

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 269369
Gebruiker
Zorg en Hoop
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Woonenergie stuurt herinnering met factuur 62,euro te betalen

zie mijn reactie en reactie woonenergie

Van: Klantenservice@woonenergie.nl
Verzonden: donderdag 3 augustus 2017 14:29
Onderwerp: RE: FW: Betalingsherinnering

Met vriendelijke groet,

Anna Kraal
Medewerker Klantenservice

WoonEnergie
Klantenservice

E Klantenservice@woonenergie.nl
T 0800 - 1466 (gratis)
I www.woonenergie.nl

Postbus 111, 3000 AC Rotterdam

Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Gebruik door anderen dan de geadresseerde(n) is verboden. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te vernietigen. WoonEnergie staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer KvK Rotterdam 52698238.

Aan: klantenservice@woonenergie.nl;
CC:
Onderwerp: FW: Betalingsherinnering

Beste,

Gas : 27273
Electra slimme meter : 279

Op 2 augustus heb ik stroom van een ander Energiemaatschappij.

Eind juli zou ik betalen voor augustus
De 40 euro incasso kosten die was kwijt gescholden nadat ik een klacht plaatste moet u verreken tot en 1 augustus

Gewenste oplossing

ik betaal niets WE
Geboden oplossing
Met nota nummer, nota datum, vervaldatum 12 augustus, de nota geeft geen maand of periode aan, lijkt mij sterk dat ik achteraf zou betalen. nogmaals 40 euro incassokosten heeft WE uit coulance kwijtgescholden. de vordering 16,00 + 40,00 incassokosten had ik toen betaald en ik vroeg om de afrekening. Op 2 augustus ben ik over gestapt naar een andere energie bedrijf waarom dan 62 euro betalen over augustus. Stuur mij de afrekening en ik verzoek WE te stoppen met intimidatie, bedreiging of enig druk op te voeren om als nog geld te cashen. Als het goed is ligt het nu bij dhrVerweijzijn bureau, die moet een eind maken aan de chaotische facturatie en gegoolde termijn tarieven binnen dat de tijd die ik heb opgegeven Van mijn zijde geen reactie meer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Top,

    Wij hebben eerder inhoudelijk op uw klacht gereageerd en u een specificatie gegeven van het openstaande saldo. Wij gaan hier inhoudelijk niet opnieuw op in en verwijzen u naar onze eerdere toelichtingen.

    Het niet (tijdig) betalen van het openstaande saldo is op eigen risico.

    Met vriendelijke groet,

    Robin,
    Medewerkster Woonenergie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonenergie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen