Klacht Woonenergie: Woonenergie maakt er een grote rommel van.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443242
Gebruiker
Elisaxx
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Woonenergie heeft nu de 57 euro op acceptgiro gezet,en de 69 euro op de automatisch incasso.
Nu had 57 euro betaald moeten worden voor 5 mei,dit is dus niet gelukt.
Dit is de schuld van Woonenergie,ik heb heel erg duidelijk meerdere malen aangegeven dat de rekeningen allemaal automatisch moeten worden afgeschreven dus 57 en 69!

Jullie hebben niet het recht om incasso kosten of andere extra kosten te rekenen want jullie zijn degene die er een grote puinhoop van maken!

De oplossing

Ik wil dat beide rekeningen zowel 57 en 69 euro allebei automatisch worden afgeschreven,niet 57 via de acceptgiro en de 69 automatisch!

Ik ben zo vreselijk erg bang voor incassokosten.
En dat zouden jullie moeten begrijpen als jullie het hele verhaal zouden kennen (mijn vorige bewindvoerder heeft heel erg veel schade veroorzaakt waar ik voor op moet draaien) ik wil dit niet nog eens moeten meemaken!

1 reactie

  1. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Eneco heeft intussen contact met uw bewindvoerder voor wat betreft uw administratie en financiën.
    Het contact zal via de bewindvoerder verder afgehandeld worden voor u.
    Voor meer informatie verwijs ik u naar de betreffende bewindvoerder.

    Hopende u hiermee goed ingelicht te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    WoonEnergie Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elisaxx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonenergie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen