Klacht Woonenergie: Woonenergie schrijft onterecht 720 euro af.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348382
Gebruiker
Elisaxx
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Woonenergie heeft onterecht 720 euro afgeschreven.Dit klopt absoluut niet.Ik douche heel erg kort.De kachel staat standaard uit of laag.Ik woon alleen.Ik kook amper.Tot 3 keer in de week.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

8 reacties

  1. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u het niet eens bent met de afschrijving van €720.

    Om allereerst uit te zoeken waar deze afschrijving voor is geweest, dien ik te beschikken over uw klantnummer. Kunt u deze vermelden middels een privé-opmerking?

    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groet,

    Denise
    WoonEnergie Webcare
  2. Auteur
    Elisaxx
    Datum
    Beste Denise,

    Wij hadden al veel eerder contact,toen had je beloofd dit uit te zoeken.
    Vervolgens hoor ik twee weken lang niets meer van jou.

    Klantnummer is 38454419-2
  3. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind helaas geen klantgegevens op basis van dit klantnummer. Kunt u als alternatief uw postcode en huisnummer vermelden middels een privé-opmerking?

    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groet,

    Denise
    WoonEnergie Webcare
  4. Auteur
    Elisaxx
    Datum
    Oh dat is vreemd.Kunt u niet meer herinneren dat wij al eerder contact hadden?Dat u al eerder had beloofd dit uit te zoeken?Vervolgens twee weken niets meer gehoord.Beetje raar.

  5. Auteur
    Elisaxx
    Datum
    Dit is al de tweede keer dat Denise van WoonEnergie mij beloofd heeft om dit uit te zoeken.Vervolgens hoor ik weer helemaal niets van Denise of WoonEnergie
    Ik wil mijn 720 euro terug!

    Waarom word ik iedere keer genegeerd?

    En dan bel ik met WoonEnergie,krijg ik te horen,er werkt hier geen Denise.Wij kennen geen Denise.Met wie chat ik dan?
  6. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Op het moment is uw klacht nog in behandeling, vandaar dat u nog niet bent voorzien van een reactie. U kunt ook zien via Klachtenkompas.nl dat uw klacht nog open staat. Zodra er nieuws is, kom ik hierop terug.

    Onze klantenservice is zo ingericht dat de klachten die online worden ingediend, opgepakt worden door een ander team dan het team wat telefoongesprekken afhandelt. Daarom raad ik u aan uw klacht te beperken tot één kanaal, om verwarring te voorkomen.

    Vriendelijke groet,

    Denise
    WoonEnergie Webcare
  7. Auteur
    Elisaxx
    Datum
    Dan zal ik afwachten en hopen dat er snel duidelijkheid komt.
  8. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw geduld.

    U staat momenteel onder bewindvoering, wat betekent dat wij u voor deze vragen moeten doorverwijzen naar uw bewindvoerder. Deze kan contact met ons opnemen voor eventuele vragen en/of correcties.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit deze klacht.

    Vriendelijke groet,

    Denise
    WoonEnergie Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elisaxx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben al weken in contact met Woonenergie en dan komen ze er pas na weken achter dat ik een bewindvoerder heb,dit is erg raar!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonenergie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen