Opgelost door Woonenergie: Woonenergie sjoemelt met termijn tarieven

sad Opgelost
Zorg en Hoop

Woonenergie houdt zich niet aan afgesproken betalingstermijnbedrag van 62 bij het aan gaan van nieuw contract. Zij hanteert een termijn bedrag van 67. Als ik het termijnbedrag verander naar 65 krijg ik aanmaningen. Uit eindelijk incasso vordering met terugwerkende krach 16 euro met incasso 40 euro. Beschuldigen dat ik het termijn bedrag in mijn account nooit gewijzigd heb als ik wil inloggen is mijn account geblokkeerd . Geheugen steun om te deblokkeren klopt niet. Op de factuur wordt de termijn en of periode niet aangegeven

Incassokosten en vordering 16 euro terugdraaien . ik ben niet van plan geweest om van een termijn bedrag van 62 euro over te stappen naar 67 euro

Woonenergie
    Beste Zorg en Hoop,

Bedankt voor uw bericht. Spijtig dat er zoveel onduidelijkheden zijn ontstaan. Dat is nooit onze bedoeling geweest. Excuses hiervoor. Hieronder licht ik graag de huidige situatie aan u toe.

Online
    Het online account was tijdelijk inactief, door een onterechte afmelding van het contract. Dit is hersteld. U kunt weer inloggen.

Termijnbedrag
    Een termijnbedrag wordt pas vastgesteld na uw aanmelding. Voorafgaand geven we wel een indicatie af. Het daadwerkelijke termijnbedrag kan hier dus van afwijken. Wel kunt u het termijnbedrag zelf online aanpassen. Een wijziging hebben wij echter niet eerder dan mei dit jaar mogen ontvangen. Toen is het termijnbedrag verlaagd naar 65 euro.

Incassokosten
    Uit coulance laten we de incassokosten van 40 euro eenmalig vervallen.

Openstaand saldo
    Om u verder tegemoet te komen laat ik de termijnbedragen van juni en juli aanpassen naar 62 euro. Dit brengt het openstaande saldo op 75 euro. Wilt u dit bedrag direct aan ons overmaken?

Robin, medewerkster Woonenergie

Zorg en Hoop
Eerst was het hard to get. Ineens is Woonenergie wel coulant, ik heb de 40 euro incassokosten en 16 reeds betaald. Zoals ik eerder gevraagd heb, stuur mij de afrekening ik heb mij bij een andere energiemaatschappij gemeld.

Ook een klacht indienen over Woonenergie?