Klacht Woonenergie: Zie hier boven

Angie

Mijn klacht is dat ze gewoon ophangen als het te ingewikkeld word. Asociale medewerkers. Oplichters die je naar de Das incasso doorsturen terwijl ze MIJN geld al hebben ingehouden van MIJN teruggave. Walgelijk. Ben blij dat ik ben overgestapt en niet meer met die boeren hoef te bellen.

Mijn geld netjes terug geven!!

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u het niet eens bent met hoe u te woord bent gestaan, de doorverwijzing naar het incassobureau en een teruggave die is ingehouden.

Om hier eerst onderzoek naar te doen, ontvang ik graag uw klantnummer. Kunt u deze vermelden middels een privé-opmerking?

Alvast bedankt.

Klantnr: 37681971-1
    Ik heb 2 screenshot bijgevoegd
    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik niks terug krijg van de Woonenergie .Dus ga ik ervan uit dat ze het verekend hebben. Maar ze sturen het ook nog eens naar de Das Incasso. Met andere woorden ik betaal dubbel . En ik weet ook niet waarom Woonenergie mij eind Januari een email stuurt dat ik 75 euro moet betalen terwijl ik al 2 x Eneco heb betaalt. Want ik ben al vanaf 19 december bij de Eneco. Ik heb inmiddels 10 brieven van de Das Incasso gehad met verschillende bedragen dus ik weet nu niet meer wat wat is. Mvg Angie Hoogendijk
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het doorgeven van uw klantnummer.

Wij hebben u inderdaad eerder telefonisch gesproken. Mijn collega geeft hierbij aan dat u behoorlijk hysterisch overkwam en veelal liep te schreeuwen. Aangezien het gesprek niet op een rustige manier voortgezet kan worden, heeft zij uiteindelijk de verbinding verbroken. Ik hoop dat u begrijpt dat wij u op een normale, respectvolle manier willen verder helpen en dit dan ook van u verwachten.

Uit de eindnota is een teruggave van €140,56 gekomen. Ik neem aan dat u op deze teruggave doelt? Dit bedrag is verrekend met de correctienota van €652,34 die op dat moment nog openstond. Voor deze nota staat op het moment nog een bedrag van €8,43 open. Dit hebben wij op 23 januari geincasseerd waarna het op 5 februari is gestorneerd. Daarnaast staat er nog €75 open voor het voorschot van december, wat de totale schuld op €83,34 brengt.

Mocht u hier een betalingsregeling over willen treffen, dan lees ik dit graag terug.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Angie
    Okee ik zal dat op de 20e van deze maand overmaken en hoop dat ik dan van het gezeik af ben. Ja mensen worden hysterisch als er word opgehangen en weken lang tegen een muur praten. Mvg A.Hoogendijk
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Dan zien wij de betaling graag tegemoet.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit deze klacht.

WoonEnergie Webcare

Ook een klacht indienen over Woonenergie?