Klacht Woonenzo: Klacht over hoekbank

# 622035
DeHandyman***1967

Begin september hebben mijn zus en ik een hoekbank gekocht bij Woonenzo maar zijn hier niet tevreden over. Wij hebben 60 euro extra betaald voor het plaatsen van de bank. Toen de bank kwam werd deze in het verpakkingsmateriaal in de woonkamer gezet. Toen wij vroegen of de bank ook in elkaar gezet zou worden werd dit niet gedaan. Uiteindelijk hebben we de bank met hulp van de buurman in elkaar gezet Na diverse mailwisselingen met de klantenservice wilden ze de bank uiteindelijk wel terugnemen en ons geld minus de 60 euro voor het "plaatsen" van de bank. We moesten dan wel de bank weer demonteren en goed verpakt klaarzetten. Ik vind dit geen service. Je verwacht toch als je 60 euro voor het plaatsen van de bank betaald, dat deze uitgepakt en in elkaar word gezet.
Ik raad niemand aan hier ooit iets te kopen. Ze weten niet eens wat het woord service betekend. Voor ons NOOIT meer Woonenzo.

Wij willen dat Woonenzo ons geld terugbetaald inclusief de 60 euro die wij nog extra hebben betaald. Verder willen wij dat zij zelf de bank demonteren en inpakken en dan meenemen
Het gaat mij erom dat er totaal geen i formatie wordt gegeven over het afleveren van de bank. Je betaalt 60 euro en dan wordt er gezegd dat de bank geplaatst wordt. Hieronder verstaan wij dat de bank uitgepakt wordt en gemonteerd. Maar nee hij wordt binnen gezet en verder kan je het uitzoeken. Zo ook met het eventueel retourneren.

Woonenzo
    Beste L. Kluitenberg,

Wij proberen in elk opzicht met u mee te denken en hebben voor u al uitzondering op uitzondering gemaakt. Normaliter is het niet mogelijk een showroom aankoop te annuleren of retourneren. Dit is dan ook de reden dat in de showroom niet verteld wordt dat u het demonteren en inpakken zelf dient te doen. Dit omdat u het product al heeft kunnen bekijken in de showroom. Het is niet zo dat er iets mis is met de geleverde bank, maar enkel dat deze voor u toch niet naar wens blijkt te zijn. Hierin hebben wij al de keuze gemaakt u tegemoet te komen door een ander model uit te laten zoeken. Vervolgens geeft u aan dat er niet iets anders naar wens is, en bieden wij aan om het bedrag dan als tegoed te laten staan voor eventueel andere meubels. Dit is dus ook alweer een extra uitzondering. Dit is iets waar u het niet mee eens bent, en vervolgens gaan we er zelfs zo ver in de bank retour te willen laten nemen met het bedrag terug te storten. Het enige wat er momenteel van u gevraagd wordt is het demonteren en inpakken van de bank, en hiermee dus te voldoen aan onze algemene retourvoorwaarden. Wij kunnen helaas dan ook niet in gaan op uw gewenste oplossing.

Woonenzo ^SA

Ook een klacht indienen over Woonenzo?