Klacht Woonenzo: Klacht over hoekbank
Details
Klacht
Begin september hebben mijn zus en ik een hoekbank gekocht bij Woonenzo maar zijn hier niet tevreden over. Wij hebben 60 euro extra betaald voor het plaatsen van de bank. Toen de bank kwam werd deze in het verpakkingsmateriaal in de woonkamer gezet. Toen wij vroegen of de bank ook in elkaar gezet zou worden werd dit niet gedaan. Uiteindelijk hebben we de bank met hulp van de buurman in elkaar gezet Na diverse mailwisselingen met de klantenservice wilden ze de bank uiteindelijk wel terugnemen en ons geld minus de 60 euro voor het "plaatsen" van de bank. We moesten dan wel de bank weer demonteren en goed verpakt klaarzetten. Ik vind dit geen service. Je verwacht toch als je 60 euro voor het plaatsen van de bank betaald, dat deze uitgepakt en in elkaar word gezet.Ik raad niemand aan hier ooit iets te kopen. Ze weten niet eens wat het woord service betekend. Voor ons NOOIT meer Woonenzo.
Gewenste oplossing
Wij willen dat Woonenzo ons geld terugbetaald inclusief de 60 euro die wij nog extra hebben betaald. Verder willen wij dat zij zelf de bank demonteren en inpakken en dan meenemen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.