Klacht Woonexpert Almere: Woonexpert wil je een abbonnement aansmeren zonder opzegmogelijkheden.

Klachtnummer
# 264847
Gebruiker
jacobijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht is over de website en woonexpert.Heb me opgegeven voor een maand om woning te zoeken. 20 euro betaald via internet. Krijg ik meteen daarna een formulier of ik akkoord ga met de voorwaarden. Maar ik kan niet akkoord gaan ,ben het niet eens met de voorwaarden. Dus zet geen vinkje. Wil in kontact treden om informatie over die voorwaarden. Misschien verkeerd begrepen. Maar dat lukt niet. Iedere keer als ik iets aanklik bij woonexpert, ook als ik opnieuw de website opvraag krijg ik dat formulier waar ik mee akkoord moet gaan. Hoe kan ik dat bedrijf bereiken zonder eerst akkoord te moeten gaan ?

De oplossing

Overleg over de voorwaarden en anders mijn 20 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woonexpert Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonexpert Almere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen