Klacht Woonexpress: div mankementen dressoir uithoorn

Peter

Wij hebben op 21-3-2016 ons dressoir uithoorn geleverd gekregen (ordernr: M84NX7).
Toen we in de avond het hadden uitgepakt bleken er div dingen mis mee.

- De lades zitten er scheef in
- De softclosescharnieren van de linker deur functioneren niet.
-De onderste lade is aan de achterkant kapot bij het bevestigingspunt van de lade, dit is geprobeerd te repareren (in de fabriek??). Dit is duidelijk zichtbaar door dat er een soort reparatiepasta zit aan de binnenkant van de lade.
-De rechterpoot heeft een grove beschadiging in het hout en de ijzeren omlijsting die om de poot heen zit.

Ik heb de dag erna meteen woonexpress gemaild, geen reactie op gehad.
De dag daarna heb ik woonexpress gebeld en een medewerker gesproken, die heeft mij een mail gestuurd met de vraag of ik foto's wilde bijvoegen.

Ik heb dit gedaan en na 1 week geen reactie meer gehoord.
Dus weer gebeld met en een medewerker gesproken met de vraag wat is de status van mijn klacht en zijn de foto's goed?

De foto's zijn goed binnen gekomen en het is in behandeling. weer niks gehoord na een week. Mijn vrouw heeft daarna weer gebeld en kreeg een mail dat het naar de fabrikant is gestuurd.
Inmiddels zijn we weer een week verder en is er nog steeds geen oplossing. Ik vind het BELACHELIJK! Dat het zo lang moet duren. Een fatsoenlijk bedrijf zou zeggen we wisselen hem om en wij zoeken het wel uit met de fabrikant want de foto's zijn duidelijk genoeg lijkt me.

Ik wil als oplossing een nieuw meubel of mijn geld terug. De voorkeur heeft een nieuw meubel uiteraard. En dat we het meubel bij levering gelijk inspecteren en bij levering pas betalen om bovenstaande te voorkomen .

Ook een klacht indienen over Woonexpress?