Opgelost door Woonexpress: Het blijkt onmogelijk niet geleverde bouten na te leveren.

content Opgelost
K Nguyen

Nadat een woonkamer en eetkamerset, bank en boxspring is besteld en aanbetaald. Bleek de boxspring niet meer in de gewenste kleur leverbaar. Met een andere kleur akkoord gegaan.

Na levering mist het bevestigingsmateriaal aan het hoofdbord van de boxspring. Uiteindelijk na contact zijn de beugels wel geleverd, de bouten niet.

Het gaat om 4 bouten. Welke onmogelijk geleverd lijken te worden. Hierover is meerdere malen contact geweest zowel via de mail als telefonisch. Of we de maat van de schroef willen doorgeven(die we niet ontvangen hebben). Mails die niet geopend kunnen worden, etc.
de schroeven zelf maar aan de boxspring kant lost gemaakt en foto's gestuurd. Daarna de vraag gekregen om ze op te meten en door te geven (allemaal netjes gedaan).

Na 6 weken tijd werd een oplossing beloofd. Vandaag in de post, 2 nieuwe haken voor op de boxspring, ZONDER de juiste bouten.

Nu zijn we maanden verder en hoop ik toch echt op een oplossing zodat het hoofdbord eindelijk aan de boxspring vastgemaakt kan worden.
Na zo'n grote bestelling bij een bekende naam als woonexpress, had ik een beter oplossend vermogen verwacht.

Zorgen voor de juiste bevestiging van het hoofdbord aan de boxspring.

Woonexpress
    Beste heer/mevrouw Nguye,

Heel spijtig om te horen dat u nog steeds niet de juiste bouten heeft ontvangen. Inmiddels heb ik doorgekregen dat mijn collega van de afdeling klantenservice contact met u heeft opgenomen. Ik heb begrepen dat de bout wel goed was, maar dat u er helaas te weinig had ontvangen. De vier bouten worden vandaag per post naar u verzonden. Fijn om te horen en onze excuses voor het ontstane ongemak.

Margo Wolters - Woonexpress

K Nguyen
Een week later zijn de bouten ontvangen. Hiermee kon het hoofdbord eindelijk gemonteerd worden

Ook een klacht indienen over Woonexpress?