Opgelost door Woonexpress: Incompleet geleverd,

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 545242
Gebruiker
Jessmarietje123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder heeft een bank besteld.
Heel blij met de bank, lang naar uitgekeken.
Echter ontvangen zonder kussens.(rugkussens)
Ik kan je vertellen dat na 6 weken zonder bank te leven, een bank zonder kussens heel verdrietig maakt. Gelukkig was ze zo blij met de bank dat ze ook het uitpakken van de bank gefilmd heeft. Gelukkig, want deze bewijzen moest ze meesturen. Vind ik gek, want waarom zou iemand liegen over rug kussens? Helaas niets meer terug gehoord van de fijne winkel. Baal er van, want mijn moeder is verdrietig en ik kan haar niet helpen. Deze klacht is dan dus ook voor iedereen, mocht er een bekende hier willen bestellen. Weerhoudt diegene dan aub van de bestelling. Wij hebben in ieder geval bewezen dat we de kussens niet ontvangen hebben. Jammer dat wij maar moeten uitgaan dat woonexpress de kussens wel heeft geleverd.

Wij zijn leugenaars, bah.

De oplossing

Stuur gewoon kussens en maak dat arme vrouwtje blij!

1 reactie

  1. Auteur
    Woonexpress
    Datum
    Beste heer/mevrouw Hendriks,

    Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent en deze ervaring met ons heeft. Helaas krijgen wij nav de gegevens die u door heeft gegeven geen ordernummer in ons syteem gevonden. Vriendelijk verzoeken wij u om het ordernummer aan ons door te geven zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen en er zsm bij u op terug kunnen komen.

    Met vriendelijke groet,

    Margo Wolters - Woonexpress

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jessmarietje123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Woonexpress?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen