Klacht Woonexpress: Lederen bankstel

Klachtnummer
# 379698
Gebruiker
Verontwaardigd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vier jaar geleden hebben wij bij WoonExpress een lederen bankstel gekocht. Enige weken geleden ontstond er een rare plek op één van de zittingen. Na lang aandringen is er een monteur, weliswaar tegen betaling, bij ons thuis geweest.
Deze meneer heeft, om te kunnen constateren wat de oorzaak is, de plek met een vochtige doek vele malen groter gemaakt waardoor het nu nog meer zichtbaar is geworden. Zijn conclusie, de toplaag laat los. Nooit eerder bij een leren bankstel gehoord van een toplaag die loslaat. De bank is verkocht als een duurzame door en door geverfde lederen bank waar we vele jaren plezier van zouden hebben. Hij zou het rapport insturen en vertelde dat er een nieuwe toplaag op zou moeten en dat de bank dan waarschijnlijk wel opgehaald zou worden. Vandaag mail ontvangen dat WoonExpress hier niets aan doet en wij zelf maar een stoffeerder moeten zoeken.

De oplossing

Dat door WoonExpress of de fabrikant het probleem hersteld gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonexpress is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonexpress?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen