Klacht Woonexpress: Slechte behandeling door klantenservice na melding klacht

Anne-marie

Na montage kleding kast bleek er een gat in de vloer te zitten door het laten vallen van een loopbaan. Dit is door de monteurs niet gemeld en is de kromme rail gewoon geplaatst. Na het opruimen van het karton hebben wij het gat geconstateerd en bij openen kast zagen wij de kapotte rail.
Na melding klantenservice alles behalve netjes geholpen. Geen monteur beschikbaar die komt kijken en iets doet aan de onveilige situatie. Mij werd verzocht omzelf de deur uit elkaar te halen waar ik de vorige dag voor het inzetten extra heb moeten betalen. Weet nu niet wat er gaat gebeuren.

Een nette snelle oplossing

Woonexpress
    Beste mevrouw Jongbloets,

Inmiddels heb ik uw ordernummer via een ander kanaal mogen ontvangen. Nogmaals excuses voor deze vervelende situatie. Ik ga ervoor zorgen dat u spoedig een terugkoppeling krijgt.

Amber - Webcare Woonexpress
    Anne-marie
    Het is nu 22 uur geleden en heb nog geen telefoontje gehad. Ik weet niet wat spoedig is bij jullie maar ben sinds woensdag nog niet teruggebeld. Het is nu zaterdag. Hoe moeilijk kan het zijn dat jullie even laten weten wat er gaat gebeuren en wanneer. Het is toch schandalig dat er na levering van een kast met schade niet gereageerd wordt. Jullie service houdt echt op nabetaling.
    Ik zet zometeen de foto's van de schade op jullie site zodat je het kan zien.
    Woonexpress
    Beste mevrouw Jongbloets,

Fijn te vernemen dat er contact is geweest de service in werking is gezet, onderdelen vervangen gaan worden en er een tegemoetkoming is afgesproken.

We hopen dat alles snel wordt opgelost.

Met vriendelijke groet.
    Sanne van Woonexpress

Ook een klacht indienen over Woonexpress?