Opgelost door Woonexpress: Slechte service en spullen niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 401857
Gebruiker
Ontevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Webshop order geplaats 21 okt .30 okt nog niks geleverd. Dan op 2 november ontvangen.de helft ontvangen.
Ben nog steeds wachtende op mn overige spullen.heb inmiddeld al 7 keer gebeld kunnen nooit informatie geven.ook klachten worden totaal niet serieus genomen.ze schreven letterlijk in de email.dat u langer moet wachten als 3 tot 5 werkdagen moest ik maar genoegen mee nemen .was niet hun probleem. Echt slecht hoe personeel met klanten omgaat.
Was voorheen vorige order zeer tevreden .
Ben niet moeilijk als klant.maar word nu echt wel tijd dat ik mn spullen ontvang zitten nu op 12 november en 21 oktober besteld .

De oplossing

Mn spullen en een ongemaksvergoeding zou fijn zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonexpress is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ontevreden
    Datum
    Nog steeds niks vernomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk na 1.5 maand gelverd .maar met de klachten word niks gedaan.ineens word het geleverd maar geen antwoorden.beetje struisvogel politiek
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Woonexpress?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen