Klacht Woonexpress: Stroperig en langzaam reageren, met halve oplossingen komen en voorbij gaan aan de klacht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301313
Gebruiker
H.J. Hoeven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht van september 2017 nog steeds niet behoren opgelost. Bij het kopen en bestellen van 2 banken is er bij Woonexpress een foute bestelling geplaatst. Er is iets verkocht, wat niet geleverd mocht worden. Helaas is hij tot heden niet opgelost. Worden in onze e-mails niet serieus genomen en vragen worden niet beantwoordt.

De oplossing

Leveren wat we besteld hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonexpress is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J. Hoeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Woonexpress heeft hier ook niet op gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonexpress?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen