Klacht Woonexpress: Vervorming bank

Vera

Op 25 mei 2020 hebben wij u het volgende gestuurd:

Goedemorgen,

Wij hebben in december een bank geleverd gekregen welke na onze mening kwalitatief niet voldoet aan de verwachtingen.
De bank word weinig gebruikt in ons huishouden en hebben beide een normaal postuur. Op één specifieke plek is de bank vervormd en wij vinden dit onacceptabel voor een bank van meer dan 1000 euro.
Zoals te zien op de foto van de gehele bank is dit ook de enige plek waar deze vervorming te zien is. De rest van de bank is dus wel gewoon goed, naar verwachting is dit een productie fout of een zwakke plek van de bank.

Ik heb foto's toegevoegd in de mail van de vervorming, wij hopen dat dit probleem opgelost kan worden!

Op bovenstaande hebben wij als reactie ontvangen dat voor € 105,00 een monteur de schade kan herstellen, echter zijn wij het hier niet mee eens. Van een bank van €1.000,00 mag ik verwachten dat deze niet binnen 5 maanden vervormd. Met de klantenservice heb ik contact gehad over deze kwestie. De klantenservice medewerkster gaf aan dat zij aan de hand van de foto's hadden geconstateerd dat de bank niet ''normaal'' is gebruikt. Na een zeer vervelend telefoongesprek van vier minuten, werd ik doorverwezen om per e-mail mijn klant (nogmaals) in te dienen.

Afwachtend op uw reactie.

Vera Visschers

Kosteloos de reparatie of vervanging van de bank.

Woonexpress is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Vera
    Nog altijd geen reactie van woonexpress..

Ook een klacht indienen over Woonexpress?