Woonexpress is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Woonexpress: Woonexpress doet weinig moeite om mijn klacht fatsoenlijk af te handelen,
Details
Klacht
Op 3 januari jl heeft Woonexpress mijn bank (model Bloemendaal) afgeleverd. De zitting van de hoekbank blijkt lager te zijn dan de zitting links en rechts. Heb hierover een klacht ingediend bij Woonexpress en op hun verzoek foto's van de opstelling van de bank en van het hoogteverschil van de hoek opgestuurd. Het hoogteverschil heb ik aangetoond door een rechte lat diagonaal over de drie kussens te leggen waardoor duidelijk zichtbaar is dat het hoekkussen lager ligt dan de andere twee.In reactie hierop laat Woonexpress mij weten:
'Betreft uw hoekkussen van uw bank. Deze is altijd zachter dan de andere zitkussens. Dit heeft te maken met de vering die in de bank zit. In de hoek zit andere vering daar een hoek op diverse manieren bezeten kan worden'.
Klopt dit? Kan dit? Zo neen, wat kan ik doen? Wie weet raad?
Een teleurgestelde klant.
Gewenste oplossing
Ik wil graag dat mijn hoekkussen net zo hoog wordt gemaakt als de kussens links en rechts zodat ik niet meer het gevoel heb dat mijn benen hoger liggen dan de rest van mijn lichaam wanneer ik op het hoekkussen zit en mijn benen uitstrek op de bank. Op deze manier kan ik niet optimaal genieten van mijn bank terwijl ik toch wel het volle pond voor de bank betaald heb.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.