Klacht Woonexpress: Woonexpress doet weinig moeite om mijn klacht fatsoenlijk af te handelen,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349056
Gebruiker
Gebruiker1549556665
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 3 januari jl heeft Woonexpress mijn bank (model Bloemendaal) afgeleverd. De zitting van de hoekbank blijkt lager te zijn dan de zitting links en rechts. Heb hierover een klacht ingediend bij Woonexpress en op hun verzoek foto's van de opstelling van de bank en van het hoogteverschil van de hoek opgestuurd. Het hoogteverschil heb ik aangetoond door een rechte lat diagonaal over de drie kussens te leggen waardoor duidelijk zichtbaar is dat het hoekkussen lager ligt dan de andere twee.
In reactie hierop laat Woonexpress mij weten:
'Betreft uw hoekkussen van uw bank. Deze is altijd zachter dan de andere zitkussens. Dit heeft te maken met de vering die in de bank zit. In de hoek zit andere vering daar een hoek op diverse manieren bezeten kan worden'.

Klopt dit? Kan dit? Zo neen, wat kan ik doen? Wie weet raad?

Een teleurgestelde klant.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat mijn hoekkussen net zo hoog wordt gemaakt als de kussens links en rechts zodat ik niet meer het gevoel heb dat mijn benen hoger liggen dan de rest van mijn lichaam wanneer ik op het hoekkussen zit en mijn benen uitstrek op de bank. Op deze manier kan ik niet optimaal genieten van mijn bank terwijl ik toch wel het volle pond voor de bank betaald heb.
Geboden oplossing
Woonexpress heeft de klacht genegeerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonexpress is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonexpress?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen