Klacht Woonexpress: Woonexpress heeft ons opgelicht door een valse extra dure omruiling

Indianrose

Op 20 mei 2019 hebben wij een bank besteld in de Woonexpress winkel te Amsterdam zuidoost (oude winkel)
wij hebben hier een stuk stof gezien die een kleur had velvet donkergrijs stof adore kleur 68 Diep grijs .

Op 03 juli 2019 hebben wij de bank mogen ontvangen en waren zeer ontevreden over het kleur! Er zaten vale vlekken in de stof van de bank en dat was zeker niet wat wij hadden uitgekozen in de winkel.

Meteen de zelfde dag 03 juli 2019 nadat we de bank in ontvangst hadden genomen terug naar de winkel gegaan met deze probleem (nieuwe pand ondertussen ) Amsterdam zuidoost.

Wij zijn daar zeer vriendelijk en goed geholpen door hun winkel medewerker naam weet ik niet.
Die het probleem leek te begrijpen en met een oplossing kwam
dat het bank retour mocht omdat wij er niet tevreden mee waren maar wij moesten wel nieuwe bank bestellen met de juiste stof die geen vale vlekken zou hebben als de bankstel thuis gebracht zou worden.
velvet diep donker grijs stof groep A stof seven kleur 123 espresso
En de nieuwe bankstel zou omgeruild worden met de huidige bankstel en 50% van het bedrag terug gestort zouden krijgen.

Op 09-10-2019 was de nieuwe order gepland om te bezorgen alleen nu bleek dat wij het bedrag van moesten betalen ipv het bedrag terug krijgen
Wij gingen hier niet mee akkoord en het bankstel is weer terug mee genomen door Woonexpress.

Nu heb ik meerdere keren gebeld en gemaild naar Woonexpress zonder enige terug communicatie, ik wordt constant van hot naar her gestuurd.

Graag zou ik hulp hierin willen want ik kom er zelf niet meer uit.

Woonexpress is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Woonexpress?