Klacht Woonexpress: WoonExpress komt woord niet na!

Henriette6

Te mooi om waar te zijn!! Op 15 juli in de winkel super geholpen en naar alle tevredenheid dan ook alles via Woonexpress gekocht. Binnen 6 à 8 weken heeft u alles in huis. Na 6 weken dan toch maar geïnformeerd hoe of wat. Blijkt gewoon dat er eind oktober pas geleverd gaat worden, dit omdat de stof niet voorradig is voor zowel de bank als de stoelen. Na een telefoontje die je zélf moet plegen, dan toch voor elkaar dat op 7 september s ochtends in ieder geval de bijzettafel, salontafel, eettafel en lamp geleverd gaat worden. Goed alles (gedeelte 1) afgeleverd, zaterdag dan maar in elkaar zetten. Blijkt dat de salontafel poten niet goed zijn en ook nog eens beschadigd! 😡 Meteen een melding aangemaakt via internet en telefonisch contact opgenomen. U wordt binnen 5 werkdagen terug gebeld, uiteindelijk u hoort maandag van ons! Maandagmiddag 15:00 uur, niks gehoord, dus wéér zelf telefonisch contact op moeten nemen. Bij de klantenservice wordt er totaal niet geluisterd en wordt je afgewimpeld met u wordt terug gebeld. Uiteindelijk dan toch één keer terug gebeld. Dat er niet geluisterd wordt is meteen weer duidelijk: mevrouw uw tafelblad is beschadigd?
Weer uitleg gegeven dat het om de salontafel poten gaat. Maar goed er wordt een nieuwe salontafel geleverd, wanneer wenst u dit . Aangegeven dat het alleen mogelijk is vroeg in de ochtend of laat in de middag. Mevrouw dit is niet mogelijk, kan alleen een dag afspreken. Het is een fout die JULLIE maken, dus ook aan jullie om dit op te lossen. Krijg ik het antwoord dat ik het in Utrecht kan ophalen, heel handig ja met de fiets of het openbaar vervoer. Nou met pijn en moeite.... u wordt hierover terug gebeld ik ga kijken wat mogelijk is. Inmiddels 5 uur later, niet terug gebeld dus!!! Ontzettend spijt van mijn aankopen! Ik raad het een ander dan AF om bij jullie te kopen!!

Vergoeding in de gemaakte belkosten en de opgenomen vrije dagen.

Woonexpress is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Henriette6
    Wachten tot alles geleverd is.... en dan wordt er een antwoord gegeven op een eventueel compensatie.

Ook een klacht indienen over Woonexpress?