Klacht Woonfonds: Wel met iemand samen gaan werken maar de kosten hiervan door de klant laten betalen.

JBS

Ik wilde de hypotheek op einddatum aflossen bij woonfonds. Woonfonds heeft dit sinds kort uitbesteed bij Quion (hun boekhouder). Daar Woonfonds en Quion de procedures niet beschreven hadden kon ik niet aflossen en heb onnodige kosten moeten maken.
Slechte zaak voor een financiele dienstverlener

Vergoeding van mijn gemaakte kosten.

Woonfonds
    Goedemiddag,

Ik breng uw klacht onder de aandacht bij mijn collega. Er wordt snel contact met u opgenomen.
    Is dit via de Hypotheekshop Tilburg gegaan?

Kim van Grinsven
    Woonfonds

Snel ?

Tot op heden niets vernomen ondanks mijn PB berichtjes.
    Hoe moet ik dit weer opnemen.
    JBS

Ondanks alle info die ik gegeven heb nog steeds niets gehoord.
    Erg slecht van een financiële dienstverlener. Ook al omdat eerdere toezeggingen niet worden nagekomen.
    JBS
    Vandaag pas telf contact geweest, er wordt een deel (extra kosten intermediair) vergoed. Echter mijn kosten, omdat woonfonds de protocollen met Quion op orde had worden niet vergoed. Dit ondanks dat tegen 2 medewerkers van mijn intermediair wel is toegezegd.

Wat zijn de afspraken waard van woonfonds?
    JBS

Het is stil aan de kant van Woonfonds.
    Na het laatste contact tussen Woonfonds en mijn intermediar is er contact meer geweest.
    Hoe simpel kon dit opgelost worden. De volgende stap richting Kifid
    JBS

Alleen de kosten van de intermediar worden vergoed. Mijn kosten niet.
    Toch nog geen enkel bedrag ontvangen ondanks dat dit is toegezegd.
    JBS

Er is een gesprek geweest tussen Woonfonds en mijn Intermediar.
    Hieruit is gekomen dat Woonfonds de beslissing pas januari volgend jaar neemt, in mijn ogen raar want je kunt nu toch de knoop doorhakken.
    In ieder geval heb ik mijn spullen en verklaringen klaar voor Kifid.

Ook een klacht indienen over Woonfonds?