Klacht WoonFriesland: Alles

Anna

WoonFriesland verhuurd huizen die nog niet geree d zijn om te verhuren.
Ze laten de nieuwe bewoner opdraaien voor de reparatie's en gevaar door niet controleren van huis.
Je moet het werk voor WoonFriesland doen om de bedrijven die voor WoonFriesland ingehuurd zijn te bellen zodra je beld geven zij aan geen tijd.
Je zit tussen wal en schip en machteloos.( intussen kun je afspraken van vloer leggen enz. Enz. Verschuiven en betalen voor later leggen en vertragingen in alles)
De repaparie's worden gewoonweg niet uitgevoerd.
WoonFriesland is aansprakelijk hiervoor en hebben hun woordje goed paraat schandalig dat je huizen verhuurd in zo'n chaos.
Als je voor de zoveelste keer belt word je behandeld iemand die er jaren woont en een iets ineens stuk is.
5 weken hebben ze nog de tijd gehad op reparatie's uit te voeren. Nu 3 mnden verder nog niet alles afgehandeld. Tenminste wat is gedaan zoveel over gebeld zo opgedrukt mails oftewel al mijn tijd hier aan besteed om hier iets te repareren
Maarja het moet dan snel snel gebeuren. Je moet allert zijn anders je spullen beschadigd. Het interesserd hun niet als het beschadigd raakt.. om het huis lag zoveel rotzooi enz. Enz. Teveel om op te noemen nog niet klaar. Via hoorde ze komen ooit nog met schoonmaakvbedrijf de boel schoonspuiten wanneer pff die dit voor een nieuwe bewoner in het huis komt. (Zet er nu niks neer gegarandeerd dat het stuk gaat want het zijn niet de slimste mensen die hier werken. Mensen waar ze subsiedie's voor krijgen en niet eens in staat zijn om dr werkzaamheden uit voeren.)En anders het huis niet verhuren. Achteraf elke bedrijf die ze inhuren voor hun klussen heeft geen tijd dus nieuwe bewoner huur laten betalen en er het zelf laten uitzoeken schandalig gewoon. Begrijp eens hoeveel consequentie's geld en tijd extra kosten gedoe met werk dit voor een nieuw bewoner is dat hun geen moer interesseerd. 3 mnden verder elke moeten de buren ook het leuke nieuwe alarm hier horen af gaan. Zodat die mensen mij weer aanspreken dankjewel voor alle leed.

Wil de dingen helemaal worden afgehandeld en niet als er een minuutje tijd een klein stukje wordt gedaan. De tuin ramen is met spoed en het alarm en de gore vieze stopcontacten en stroom die niet deugd. En mijn huur van afgelopen 3 mnden wil ik terug.
Er is geen schriftelijke reactie geweest en bellen doen ze wanneer het hun komt dan nog doen ze niets aks ze een afspraak met je hebben gemaakt.

WoonFriesland
    Goedemiddag, wij hebben hier al eerder contact met u gehad. U ontvangt van ons deze keer een schriftelijke reactie.

Ook een klacht indienen over WoonFriesland?