Klacht WoonFriesland: bijdrage 220 % om hoog

Anoniem

Eigen bijdrage word verhoogt van € 34.91 naar € 80.34 van maand juni en maand juli .2012
voor onderhoud van voor aan zicht van woning. die ik in 2003 heb gekocht met en 3 onder houd beurten die zijn zeer slacht gedaan kijken naar duurzam hijd en kwaliteid .nee gekoop gedaan .om 2 jaar a drie jaar kon weer .

kijk verhoging van € 10 of € 20 gezien tijd kan maar € 80.34 is voor veel die niet breed hebben en woning gekocht heef in rode dorp leeuwarden zijn starters wonning word 80.34 wel veel gezien volgen jaar 2013 als verhoogt word van de zorg en bijdrag belastingen en rent niet vergeten .

Voor veelen en zwaar last dan is €80.34 wel en gezien alls je werk houwd .ik heb goei baan maar kan zo ander!!

In vergadring van 26 juni 2012 van.vve het rode dorp .niet goed over naar gedacht .die mee in gestemt heeft .en hoopen dat onderhouw 36 maanden nu wel kwalittijd en duurzam is en niet goet koop .dan zit over paar jaar weer .!!

Mij dank

Met gezond verstand kijken .naar beter oplosing.

WoonFriesland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over WoonFriesland?