Klacht WoonFriesland: Gas lek. Extra getelt op meter onterecht

Klachtnummer
# 87454
Gebruiker
sebastiaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een gas lek en er is onnodig op mijn meter getelt wat ik. Niet gebruikt heb
Ik. Had de enexis gebelt. En die zijden. Naar. De meter is het voor de huis eigenaar. En in dit geval is het. Woonfriesland want ik ben geen eigenaar. Ik ben huurder dus alles wat extra geteld is moet ik verhalen bij woonfriesland En dan moet woonfriesland overgaan
Tot vergoeding En ik kan het aan toonen want ik heb een slime meter het gaat om veel gas dus. Ik heb geen zin om giga veel bij tebetaalen

De oplossing

Dat ik een compersatie. Krijg voor onnodig gas verbruik
Of een. Lager huur voor 1 maand. Dat we het zo op lossen want dit moet op gelost woorden
Of een andere opslosing. Wel een goede
En niet afwibbelen met nee we doen niks

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

WoonFriesland is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over WoonFriesland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen