Klacht WoonFriesland: Het is geen rechtvaardig woonstichtingbouw woonfriesland

# 371930
Trouwe hond 22

Ontercht dat ik de woning niet heb gekregen .Ze waren 4 dagen dicht en ik kon geen kant op er moesten formulieren gedownlood worden maar dat lukte niet Het systeem wat hun gebruiken gaat het weekend gewoon door .Ik had vrijdag 31mei laat in de middag de woning aangeboden gekregen Toen was de Gemeente en woningsticting gesloten.In verband met Hemelvaart.Ik had de belasting papier wel en had een bewijs dat ik binnen die 2 dagen dat het aangevraagt moest worden van de gemeenthe maar dit wou niet downloden van alles geprobeert .Zondag nacht krijg ik een mail dat ik hem heb geweigert .Ik nam contact op met de woningstichting en werd niet netjes te woord gestaan .Ik had geen recht meer op de woning die was naar een andere gegaan .Ik vind dit niet normaal je kan niets controleren bij woonfriesland welke postie je staat hoe veel mensen er gereageerd en als je nummer 1bent krijg je pas een mail Hoe zit het dan met mensen die geen computer hebben .Ik ben erg boos en vind dat woonfriesland maar eens goed onder de loep moet worden genomen

Dat er een onderzoek komt en dat ze eerst moeten zorgen dat de site overzichtelijker is voor woningzoekende .En als de toe zegging in het weekend of feestdagen valt van de woning dat je kans krijgt om alles op orde kunt maken Want als het in 2 werkdagen is dan kan dat .En dat het systeem wat hun gebruiken het wel doet op het moment als je gaat downloden want dat deed het niet En is wil een andere woning toe gewezen krijgen van de zelfde woning oppervlakte en het liefst zelfde arpartemente gebouw

WoonFriesland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over WoonFriesland?