Klacht WoonFriesland: Oneerlijke behandeling en onbegrip

Daan

Mijn klacht is dat onze huren vorig jaar rigoureus omhoog zijn gegaan. Die van mij met 14 euro.
Nu zijn er in mijn straat 2 gezinnen uit Eritrea die een groter huis hebben gekregen met meerdere slaapkamers.
Wie betaalt dit????
1 vd moeders heeft nog nooit gewerkt voor onze maatschappij en heeft alles gekregen en zet nu alles bij t grofvuil. Dus nog ondankbaar ook! En n baby gekregen vorig jaar, dus ook nog allerlei toeslagen erbij...
En er zijn natuurlijk veel meer van dit soort voorbeelden.
Wij als Nederlanders moeten iig in deze straat krom liggen voor maar 1 of 2 slaapkamers.
Hoe staan we ervoor hier in Nederland?
Ik wil antwoord wie dit betaalt en ik wil geen huurverhoging meer. Eerst maar eens zien of ze wat terug willen doen voor onze maatschappij.

Ik wil graag zien dat ook deze mensen gaan werken voor hun geld ipv dat ze alles maar gratis krijgen. Wij krijgen ook niks gratis. En geen huurverhoging meer. Dat rijst de pan uit. Zeker met dit als oogpunt.

WoonFriesland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over WoonFriesland?