Klacht Woongarant: Ik word steeds lastig gevallen via de mail en telefoon omdat ik hier een klacht heb geplaatst

Haag

Ik word steeds lastig gevallen door een medewerker van Woongarant. Hij probeert mij steeds te dwingen om mijn klacht die ik heb geplaatst op klachtencompas terug te trekken.
Klacht is niet in behandeling genomen en ook niet opgelost.

Kan Woongarant stoppen met mij lastig vallen telefonisch en via de mail ? Steek energie in het oplossen van schade.

Als Woongarant zijn verantwoordelijkheid had genomen om de schade in mijn woning op te lossen dan had ik geen rede voor een klacht.

Woongarant is ZEER onbetrouwbaar, besteed zijn rechtsbijstand verzekering bij DAS die ook ZEER onbetrouwbaar is. Woongarant en DAS houden zich vooral bezig met premie ontvangen. Als het gaat om dossiers behandelen sturen ze je vooral door naar elkaar. Dat is mijn ervaring.

Woongarant
    Geachte mevrouw Basdew,

Naar aanleiding van een eerdere klacht van u over de behandeling van uw dossier door DAS, hebben wij uitgebreid voor u bemiddeld. Per 12 augustus 2020 gaf u telefonisch aan dat de klacht door DAS naar tevredenheid was opgelost. Wij spraken toen met u af dat u uw klacht op het Klachtenkompas zou verwijderen omdat het probleem was opgelost. U zegde ons toe dat u uw klacht direct zou verwijderen. Omdat de klacht niet was verwijderd hebben wij u per 15 september 2020 gevraagd of u dit alsnog wilde doen. Het bevreemd ons nu ten zeerste dat dit verzoek door u nu wordt gekwalificeerd als 'lastig vallen' terwijl we u destijds met de beste bedoelingen en inzet hebben bijgestaan in de correspondentie met DAS. Conform uw verzoek zullen wij ons dossier sluiten en u niet meer benaderen over deze kwestie.

Woongarant Volmacht / afdeling schade.

Ook een klacht indienen over Woongarant?