Opgelost door Woongarant: Je word opgelicht door je eigen verzekering

content Opgelost
Gisela83!

Klacht is als volgt! Wij hebben waterschade door de buren. En flinke ook... wij dachten eerst dat t bij ons vandaan kwam. Dus met overleg van de verzekering (woongarant) moesten we een loodgieter laten komen. Prima gedaan loodgieter kon niks vinden bij ons.maar door dat er onderzocht moest worden waar de lek was, moest de douche cabine en tegels verwijderd en een deel van de wc. Achteraf zagen we een loodgieter bus bij de buren. Bleek leiding was gesprongen bij de buren. Water kwam via de muren en plafon naar beneden bij ons.. waardoor onze keuken Inc apparatuur kapot en verlichting kapot is gegaan. Volgens de expertise bv moest ik t zien als sfeer licht en deed het gewoon volgens hem. En de plafon en de muren de stuc los liet en gaten erin kwam zitten door de broosheid van de plafon en muur. En niet te spreken van de laminaat omhoog begon te staan. Woongarant had een a-one experts bv naar ons toegestuurd. Man kwam langs en ging kijken in de douche, prima zegt ie alleen de tegels wat er weg is gehaald. Stenen zijn niet meer verkrijgbaar. Loodgieter heeft een offerte oplaten stellen afgekeurd door expertise bv. Mr van de expertise bv zei laat er een keukenboer na de keuken kijken hebben we gedaan. Keuken is totaal los verklaard. Papieren en al hebben we door gestuurd. Offerte afgekeurd. Dan hebben we offerte van de plafon door gestuurd offerte is alleen goed gekeurd deel van de keuken. Maar wij hebben een open keuken naar de woonkamer dus kleurverschil . Dus dat is voor onze rekening. Dan nog een offerte op laten stellen van onze vloer wederzijds die is natuurlijk ook afgekeurd door expertise bv. Mmmm okey!!! Wij hebben waterschade door de buren! Wij hebben een verzekering en die ons gewoon in de kou laat staan. Wij kunnen dus nu al 3 weken niet douche geen licht in de keuken. En t apparatuur in de keuken stuk. Wij zelf hebben 3 jonge kindjes 7,4,3 die nu niet normaal onder douche kunnen. Als je hun hiermee confronteert zeggen ze gewoon heel droog kan hier geen antwoord op geven. Want het komt erop neer dat wij alles zelf moeten betalen ondanks het niet onze schuld is. Waarop wij antwoorden prima jullie rijden in de nieuwste BMW en je auto is totaal los verklaard en je krijgt een ouwe fiat terug is dat eerlijk. Hun antwoord nee! Dus dit is wel allemaal eerlijk?!
Dan kunnen ze er weer geen antwoord op geven. Voel me zwaar in de steek gelaten en zwaar rot naar me kinderen. Ergste is buren kregen alles vergoed en alles is al verbouwt

Onze schadeclaim gewoon gaat vergoeden en naar ons luisteren en niet telkens maar bij de expertise neer leggen en hun niet naar woongarant. Want je word van t jasje naar de muur gestuurd
De schade word netjes vergoed naar waarde. Het heeft wel eventjes geduurd door een aantal mis communicatie’s, maar woongarant heeft mij uiteindelijk laten zien dat ze wel meedenkend zijn, en hebben hun excuses aangeboden en gezocht naar oplossingen. Ze hebben me zelfs een nood douche aangeboden Ben blij dat alles netjes opgelost is. Ik neem hierbij mijn slechte recensie terug.

Ook een klacht indienen over Woongarant?