Opgelost door Woongarant: Neem verantwoording en schruif niet af naar anderen.
Details
Klacht
Na een lekkage is het zeil van de kinderkamer van mijn dochter verspocht geraakt. Dat houdt in dat het verschimmeld is . Woongarant heeft samen met A one bepaald dat ik daar € 100,- vergoed voor krijg. Dit moet vergoed worden door het herstelbedrijf, aangezien zij een scheur in het zeil hebben gemaakt. Het herstelbedrijf wil hier maar de helft van vergoeden, zij geven aan dat het water detectie bedrijf de scheur heeft gemaakt. Overal was bewijs voor, maar je wordt gewoon van kastje naar muur gestuurd. Na 14 telefoontjes en 12 mailtjes heb ik het opgegeven.Gewenste oplossing
Zeil volledig vergoeden en opnieuw plaatsen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.