Opgelost door Woongarant: Neem verantwoording en schruif niet af naar anderen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454757
Gebruiker
Meluna83
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een lekkage is het zeil van de kinderkamer van mijn dochter verspocht geraakt. Dat houdt in dat het verschimmeld is . Woongarant heeft samen met A one bepaald dat ik daar € 100,- vergoed voor krijg. Dit moet vergoed worden door het herstelbedrijf, aangezien zij een scheur in het zeil hebben gemaakt. Het herstelbedrijf wil hier maar de helft van vergoeden, zij geven aan dat het water detectie bedrijf de scheur heeft gemaakt. Overal was bewijs voor, maar je wordt gewoon van kastje naar muur gestuurd. Na 14 telefoontjes en 12 mailtjes heb ik het opgegeven.

Gewenste oplossing

Zeil volledig vergoeden en opnieuw plaatsen.
Geboden oplossing
Geldbedrag om de schade te herstellen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Meluna83
    Datum
    Probleem is opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woongarant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen