Opgelost door Woongarant: Onzorgvuldig omgaan met klanten

Ben van der Zaken

Mijn klacht is het volgende:
Helaas hadden wij schade aan ons huis, veroorzaakt door wat sloop werkzaamheden van de buurman. Dit word gelukkig vergoed door de verzekering. Alleen word er zwaar gekort op de offerte van de aannemer, en word hier niet serieus mee omgegaan. Het expertise bureau welke ze bij ons langs hebben laten komen zagen de dingen anders dan ons. wij zitten straks met enorme kleurverschillen, en kit naaden die voor de helft zijn geschilderd. Ook het bedrag van de eigen bijdrage is erg hoog, en gaat hier ook nog eens vanaf. Wij hebben 2 honden, die daar niet alleen kunnen blijven tijdens de werkzaamheden. hiervoor moeten wij al vrij nemen en onderdak zoeken. Onze mogelijkheid is een nabije hotel te boeken voor deze dagen. maar zodra je contact op neemt met je verzekeringsmaatschapij, sturen deze je weer door naar de expertise bureau. Dit bedrijf stuurt je dan ook weer door en uiteindelijk sta je er weer alleen voor.
Terwijl er duidelijk in de voorwaarden staat dat je er recht op hebt, weet dit bedrijf het zo te buigen dat je uiteindelijk het alsnog zelf moet betalen.
Een hele gedoe voordat het hele gedoe nog moet gaan beginnen.
Expertise bureau a-one experts en woongarant, twee handen op een buik.

Oplossing?
ik heb al zoveel elende meegemaakt de laatste periode, dat ik het niet weet.
Vergoed in ieder geval de 164 euro voor 2 nachten onderdak voor mijn vrouw en honden.
En zorg ervoor dat je klant je klant blijft, stuur deze niet van een kastje naar de muur.
Maandelijks incasseren en geen service verlenen als iemand jullie nodig heeft kan niet. Daarvoor zijn wij mensen niet verzekerd!

Woongarant is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ben van der Zaken
Woongarant heeft mij gelijk in de avond nog telefonisch benaderd. De oplossing is als volgt: De desbetreffende mevrouw heeft mij aangeboden om drie dagen te overnachten in een hotel, mijn vraag was twee maar dan zou ik wel een halve dag zelf een oplossing moeten zoeken om ergens te verblijven. Hier dacht deze mevrouw zelf aan en bood mij dus een beter alternatief aan. Ik vind de klacht zeer snel en zeer goed opgelost! Mijn complimenten gaan dan ook uit naar deze vrouw, en naar woongarant.

Ook een klacht indienen over Woongarant?