Klacht Woongoed: reparatie van de wc

Klachtnummer
# 54652
Gebruiker
mevrouw Dellebeke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Woongoed Middelburg repareert mijn wc alleen als ik een abonnement afsluit voor dit soort reparaties, toen ik in 1991 deze woning betrok is dit mij niet verteld.
Ze zeggen dat ik er wel voor getekend heb. Ik kan in mijn administratie niets terugvinden hiervan.
Ik betaal huur, servicekosten en heb een basis abonnement en toch weigeren ze mijn lekkende wc te repareren.
Pas als ik ook nog een plusabonnement met instap kosten van 35 euro afsluit dan komen ze de wc repareren.
ik vind dit schandalig, mogen ze dit zomaar doen?

De oplossing

Ik zou graag zien dat ze de wc gewoon repareren zonder nog een abonnement af te moeten sluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woongoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woongoed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen