Klacht Woonhuis Holland o/g: Teruggave waarborgsom

Pontiac

Heb waarborgsom betaald voor mijn kennis en bij vertrek zou dit bedrijf naar mij terugstorten, dit is door alle partijen ondertekend. Omdat dit al in jaar 2004 was, ben ik niet meer zeker of dit zo was en er recht op heb en daarom voor alle zekerheid verzocht mij een copy te sturen of per scan, omdat ik ruzie heb met mijn kennis, krijg ik het niet van haar en wil ze niet dat dit bedrijf mij informatie verstrekt . Ben al vanaf juli bezig en telkens werd mij verteld dat dit teveel werk was en nu mijn kennis ineens opduikt,heeft die dit binnen een minuut een copy. Woonhuis zeggen dat ik geen klant ben van hun en mijn kennis laat niets van zich horen. Hoe kan ik nu te weten komen wat er precies in dit contract staat en volgens het bedrijf staat er niets vermeld, zo waarom doen ze dan zo moeilijk als ik er geen recht op heb. Geef dan bewijsstuk niet met alleen zeggen. Kennis is N.Bijlsma te lemmer,huur: Kerkstraat 25/18,Baarn. Woont nu samen in Hilversum.

NB Het huis werd eerst verhuurd door pararius.nl en overgenomen door woonhuis holland o/g BV

Oplossing: Copy van het contract, eventueel kunnen jullie die inzien en mocht ik recht hebben op de waarborgsom, dan dit te storten op mijn bankrekening

Wij vinden dat Woonhuis Holland o/g hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonhuis Holland o/g?