Klacht Wooning Aviation: Ik heb een cadeaubon van Wooning Aviation maar het bedrijf laat niks meer van zich horen.

Klachtnummer
# 380270
Gebruiker
Gebruiker1563459415
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen oktober heb ik van vrienden een cadeaubon (t.w.v. €220,-) gekregen voor een vliegles bij Wooning Aviation. Nu wou ik deze bon verzilveren maar kan het bedrijf nergens vinden. Ik heb [naam verwijderd], de eigenaar van dit bedrijf, per mail proberen te bereiken. Dit zonder succes. Ook heb ik een berichtje via Facebook verstuurd met hetzelfde resultaat. Natuurlijk heb ik wat langer gewacht met het verzilveren van mijn bon, maar vind het niet netjes dat ik zo behandeld wordt.

Gewenste oplossing

De cadeaubon is geldig tot september 2019 en wil deze graag gebruiken voor die tijd of het geld bedrag terug zodat ik ergens anders kan vliegen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wooning Aviation hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wooning Aviation?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen