Klacht Wooning Keukens: Barsten in de tegels en scheur en in de plafond

Helenkallan

Hierbij wil ik nogmaals aankaarten dat jullie service zwaar tekort schiet. Sinds 2018 heb ik jullie aannemer Kees gecontacteerd om herstelwerkzaamheden uit te voeren en voor de badkamer tegels te bestellen. Dit is inmiddels al bijna 4 jaar geleden.

In de tussentijd heb ik jullie constant gebeld en hebben we contact gehad via de sms. Dit is terug te zien in de sms berichten in de bijlage. De aannemer had mij beloofd zo snel mogelijk het herstelwerk te doen omdat dat ik garantie heb op de badkamer. Inmiddels zijn we nu bijna 4 jaar verder: De wandtegels zijn nu nog meer gebarsten en de scheur en schilfers in de plafond zijn ook verergerd. Er is nog steeds niets uitgevoerd door de aannemer.

Omdat er nooit actie is ondernomen door u en door uw aannemer vind ik dit onacceptabel en onprofessioneel, vanwege het feit dat er nu precies hetzelfde wordt gezegd als 4 jaar geleden, namelijk dat u de aannemer zal contacteren werd 4 jaar geleden ook gezegd. Vervolgens zijn we geen stap vooruit.

Mijn verzoek is nu om een termijn te stellen aan uw aannemer om de herstelwerkzaamheden uit te voeren. Graag willen we ook weten wat u kunt doen om te voorkomen dat de aannemer weer zijn afspraken niet nakomt. Graag wil ik hier meer duidelijkheid hierin.

Gegroet,

Kallan

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?