Klacht Wooning Keukens: Front kastje van de vaatwasser bolt op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458790
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kastje van de vaatwasser bolt op dus het frontje, de keuken is 5 jaar oud je mag er toch van uit gaan dat een keuken 10 jaar mee gaat dit is geen goedkope keuken. Gemaild naar Wooning in Bergschenhoek maar dit is geen garantie mailen ze.

De oplossing

Nieuw frontje graag.

1 reactie

  1. Auteur
    Wooning Keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer / mevrouw Holstein,

    Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over ons. Dit is zeker nooit onze bedoeling geweest.

    Uw melding is gisteren nogmaals met uw besproken en daarin heeft mijn collega aangegeven dat de deur van de vaatwasser pas open mag als de vaatwasser is afgekoeld. Vandaar kunnen wij u niet anders berichten dan dat wij het ingenomen standpunt blijven handhaven.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Hert antwoord dat je pas de deur van de vaatwasser mag openen als deze is afgekoeld staat natuurlijk nergens op. Je krijgt een signaal als de vaatwasser klaar is. Je mag er dan vanuit gaan dat je de deur mag openen. Dit staat ook nergens in de instructie van de vaatwasser of keuken. Dit zegt ook veel over de deskundigheid van Wooning.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen