Klacht Wooning Keukens: Front kastje van de vaatwasser bolt op

Maria

Kastje van de vaatwasser bolt op dus het frontje, de keuken is 5 jaar oud je mag er toch van uit gaan dat een keuken 10 jaar mee gaat dit is geen goedkope keuken. Gemaild naar Wooning in Bergschenhoek maar dit is geen garantie mailen ze.

Nieuw frontje graag.

Wooning Keukens
    Beste heer / mevrouw Holstein,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over ons. Dit is zeker nooit onze bedoeling geweest.

Uw melding is gisteren nogmaals met uw besproken en daarin heeft mijn collega aangegeven dat de deur van de vaatwasser pas open mag als de vaatwasser is afgekoeld. Vandaar kunnen wij u niet anders berichten dan dat wij het ingenomen standpunt blijven handhaven.

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Maria
Er is geen oplossing aangeboden. Hert antwoord dat je pas de deur van de vaatwasser mag openen als deze is afgekoeld staat natuurlijk nergens op. Je krijgt een signaal als de vaatwasser klaar is. Je mag er dan vanuit gaan dat je de deur mag openen. Dit staat ook nergens in de instructie van de vaatwasser of keuken. Dit zegt ook veel over de deskundigheid van Wooning.

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?