Klacht Wooning Keukens: Niet deugdelijk product
Details
Klacht
In november 2020 hebben we een zeepdispenser aangeschaft (2 stuks en meerdere onderdelen van o.a. Sjokker). Aangezien we toen nog midden in de verbouwing zaten hebben we deze accessoires in feb/mrt gemonteerd en in gebruik genomen. 1 hiervan is gaan roesten in het pompgedeelte. Wooning geeft aan dat het aan de soort handzeep ligt of het onderhoud van het product, echter de andere producten, waaronder dus nog een andere zeepdispenser hebben dit niet. Het pompgedeelte kan ook niet uit elkaar, dus wij kunnen het zelf niet verder onderzoeken. Klantenservice heeft echter wel in het mailverkeer aangegeven dat er 1 jaar garantie op het product zit. Echter geeft Wooning geen gehoor aan onze klacht.Gewenste oplossing
Product omwisselen of geld retour- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.