Klacht Wooning Keukens: Niet deugdelijk product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555976
Gebruiker
SD2021#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In november 2020 hebben we een zeepdispenser aangeschaft (2 stuks en meerdere onderdelen van o.a. Sjokker). Aangezien we toen nog midden in de verbouwing zaten hebben we deze accessoires in feb/mrt gemonteerd en in gebruik genomen. 1 hiervan is gaan roesten in het pompgedeelte. Wooning geeft aan dat het aan de soort handzeep ligt of het onderhoud van het product, echter de andere producten, waaronder dus nog een andere zeepdispenser hebben dit niet. Het pompgedeelte kan ook niet uit elkaar, dus wij kunnen het zelf niet verder onderzoeken. Klantenservice heeft echter wel in het mailverkeer aangegeven dat er 1 jaar garantie op het product zit. Echter geeft Wooning geen gehoor aan onze klacht.

Gewenste oplossing

Product omwisselen of geld retour
Geboden oplossing
Geen oplossing geboden. Als consument sta je in je hemd met de nieuwe voorwaarden en het bedrijf maakt hier mooi gebruik van. Ze geven geen antwoord op je vraag en oordelen zonder het product daadwerkelijk te hebben gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Wooning Keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Bos-Dickhoff,

    Het is erg spijtig dat u deze ervaring heeft met uw zeeppomp. De afgelopen paar weken hebben we hierover een aantal maal een toelichting en uitleg gegeven dat dit geen productfout betreft. Helaas kunnen we u niet anders melden dan dat we dit standpunt handhaven en niet zullen overgaan tot het kosteloos leveren van een nieuwe zeeppomp of het crediteren van het aankoopbedrag.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen