Klacht Wooning Keukens: Slechte service Ben stoomcabine aquafit

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 426735
Gebruiker
Usha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onderdelen van een stoomcabine (9jr oud) worden niet meer geleverd, vervangende onderdelen zijn niet compatibel en adequate service ontbreekt om te komen tot een goede reparatie

De oplossing

Zorgen dat de knop om de thermostaat te bedienen WEL past ofwel zorgen voor een juiste thermostaat

1 reactie

  1. Auteur
    Wooning Keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer / mevrouw Nirandjan,

    Spijtig om te vernemen dat de service op uw stoomcabine niet is verlopen zoals u wel graag had gezien.
    Uw melding heb ik intern doorgestuurd met de vraag of ze nogmaals na willen gaan of het juiste onderdeel wellicht nog ergens verkrijgbaar is. Uiteraard neemt een van mijn collega's telefonisch of schriftelijk contact met u hierover op.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Usha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wooning geeft aan dat zij actie ondernemen om het onderdeel te vinden. De vraag is of dit daadwerkelijk gaat gebeuren, dus tot die tijd blijft mijn klacht staan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen