Klacht Wooning Keukens: slechte voegwerk/ lekkage badkamer

Klachtnummer
# 34774
Gebruiker
Hendrikus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In week 20 van het jaar 2011 is men begonnen met het bouwen van een complete badkamer, gekocht bij het bedrijf wooning, wooning heeft zijn eigen aanemer ingeschakelt voor de bouw, in week 24 hebben we geconstateerd dat we vochtplekken hebben op de muur in de trapenhal precies daar waar de douche cabine van de badkamer bevind. ik heb de service afdeling van wooning gebelt met dit probleem, ik kreeg te horen dat de garantie voor het kit en voegwerk al verlopen was maar dat ze de aannemer toch zouden bellen en het door zouden geven, de aannemer heeft 2 weken later gebelt en gezegt dat hij langs zou komen en het gaat repareren, in week 29 is een medewerker langsgekomen en heeft het voegwerk op de muur gerepareerd, 2 dagen later zagen wij dat in het vloergedeelte in de douche en ook een klein stuk van de wand kleine gaatjes en kleine uithollingen had, wooning zegt nu dat er geen garantie meer is op voeg en kitwerk, horen niets meer van de aannemer.

De oplossing

ik verlang alleen maar dat het voeg en kitwerk naar behoren gerepareert gaat worden meer niet, je mag er toch van uitgaan dat een nieuwe badkamer veel langer hoort mee te gaan dan net 2 tot 3 jaar en niet dat men al problemen gaat krijgen na zo een korte tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wooning Keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen