Klacht Wooning Keukens: Tip! Er zijn veel meer betere zaken waar je de keuken kan kopen

Wij hebben op zaterdag 21 april een bezoek gebracht aan de showroom van Wooning in Bergschenhoek. Dat is ons niet goed bevallen, wij waren net daarvoor telefonisch benaderd door een medewerker van Wooning omdat wij online informatie over keukens hadden aangevraagd. Wij hebben op dat moment een afspraak gemaakt om op woensdag 25 april om een keuken te gaan kopen. Aangezien wij ons goed wilden voorbereiden op de afspraak zijn wij vooraf gaan kijken in de showroom. Het gedeelte wat hieronder staat hebben wij gedeeld met Wooning................................................................................ Goedendag, wij willen onze afspraak van as. woensdag om 10.30 cancelen. Wij zijn net (zaterdagmiddag) bij U in de winkel geweest en hebben hier een raar gevoel aan over gehouden. Onze verwachting nl. dat je een gevoel krijgt van welkom............... wat leuk....... dat je er bent en wij hebben er zin in............ is helaas niet uitgekomen. Alleen een begroeting door de receptioniste en daarna geen oogcontact met medewerkers (ca. 6 personen daar gezien) zelfs geen knikje is in onze ogen niet goed. Zelfs de dame in de keuken had blijkbaar een mindere dag, wat slecht ! Wij hebben de afgelopen 20 jaar diverse keukens gekocht maar nog nooit zo'n snaar gevoel aan een bezoek van een keukenzaak overgehouden. Wij kwamen voor een keuken kijken, als rustig rondkijken betekend helemaal geen contact dan snappen wij het waarschijnlijk niet. Wat een slechte zaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Personeel zou moeten weten dat de klant hun salaris betaald

Wooning Keukens
    Beste meneer/mevrouw Franken,

Heel erg jammer om te lezen dat u zo'n vervelende ervaring heeft meegemaakt in ons filiaal in Berschenhoek. Onze oprechte excuses hiervoor.
    Uiteraard is het ons doel dat u zich in de showroom welkom voelt. Uw opmerkingen hierover gaan we zeker kortsluiten met onze collega's van het filiaal, bedankt voor uw feedback hierin.
    Mochten we u alsnog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat u dit dan zeker aan ons weten.

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers
    Verder geen reactie gekregen van Wooning dan dit standaard bericht. Waarschijnlijk lastig voor dit bedrijf om de klacht echt goed aan te pakken.
    Wooning Keukens
    Beste meneer/mevrouw Franken,

Vanuit het betreffende filiaal hebben wij begrepen dat er inmiddels contact met u is opgenomen hierover en dat de situatie met u besproken is. Goed om te dit te vernemen en nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?