Klacht Wooning Keukens: Verkeerde maten, verkeerde materialen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 584266
Gebruiker
Hanneke De Vos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Verkeerde behandeling inzake onze badkamer

Gewenste oplossing

5 dozen tegels terug nemen
Geboden oplossing
Het was wel iets meer dan alleen tegels, verkeerde radiator, geen legplanken aanwezig in de kast, geen op bouwset kraan. En afschuiven...... Zo vermoeiend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Wooning Keukens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw De Vos,

    Heel erg jammer om te horen dat u een klacht heeft over ons met betrekking tot het retourneren van tegels. Vanochtend hebben we u hierover gesproken en toegelicht dat in de aanvullende afspraken op de orderbon aangegeven is dat u ermee akkoord gaat dat tegels niet geretourneerd kunnen worden en dat u als klant zelf verantwoordelijk bent voor de hoeveelheidsberekening (al dan niet in overleg met uw tegelzetter). Het spijt ons maar we kunnen u helaas niet anders berichten dan dat we bij dit standpunt blijven.

    Met vriendelijke groeten,

    Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen