Klacht Wooning Keukens: Wooning hanteert geen garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282297
Gebruiker
marloes57
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er moet mij iets van het hart over Wooning Bergschenhoek. Enkele jaren geleden heb ik een compleet nieuwe badkamer gekocht, inclusief verbouwing. So far ,so good. Al snel echter trad er "het weer"op in de spiegelkast. Tot 2 x toe is een spiegel vervangen maar het probleem blijft optreden. Wooning doet geen zaken meer met deze fabrikant dus een nieuwe spiegel kunnen ze me niet meer aanbieden. Daarvoor in de plaats mag ik voor de helft van de prijs een nieuwe spiegelkast uitzoeken,( tot €980, alles daarboven komt voor eigen rekening). Maar denk ik, ben ik nou gek? Ik ga nu 150% betalen voor een product wat nooit heeft gedeugd, eerst de volle 100% en nu nog eens 50%.
Ik vind dit niet eerlijk, het was echt een dure kast en ik voel me vreselijk in de maling genomen. Geef mij dan op zijn minst die €490 terug ,denk ik maar Wooning wil van geen ander voorstel horen en neemt mijn klacht niet in behandeling.
Nu zit ik met een lelijke spiegel kast, en het wordt steeds erger. Ik raad niemand aan om naar Wooning te gaan, je wordt prettig geholpen ,dat is waar, maar ze hebben daar een aparte mening over garantie. Zéér teleurgesteld.

De oplossing

Adekwate klachtenbehandeling en garantie zoals het hoort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wooning Keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    marloes57
    Datum

    Tot op heden niets gehoord van Wooning, verwondert me ook niets eigenlijk. Jammer en erg klantonvriendelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marloes57
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie gehad van Wooning
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen