Klacht Wooning Keukens: Wooning hanteert geen garantie

marloes57

Er moet mij iets van het hart over Wooning Bergschenhoek. Enkele jaren geleden heb ik een compleet nieuwe badkamer gekocht, inclusief verbouwing. So far ,so good. Al snel echter trad er "het weer"op in de spiegelkast. Tot 2 x toe is een spiegel vervangen maar het probleem blijft optreden. Wooning doet geen zaken meer met deze fabrikant dus een nieuwe spiegel kunnen ze me niet meer aanbieden. Daarvoor in de plaats mag ik voor de helft van de prijs een nieuwe spiegelkast uitzoeken,( tot €980, alles daarboven komt voor eigen rekening). Maar denk ik, ben ik nou gek? Ik ga nu 150% betalen voor een product wat nooit heeft gedeugd, eerst de volle 100% en nu nog eens 50%.
Ik vind dit niet eerlijk, het was echt een dure kast en ik voel me vreselijk in de maling genomen. Geef mij dan op zijn minst die €490 terug ,denk ik maar Wooning wil van geen ander voorstel horen en neemt mijn klacht niet in behandeling.
Nu zit ik met een lelijke spiegel kast, en het wordt steeds erger. Ik raad niemand aan om naar Wooning te gaan, je wordt prettig geholpen ,dat is waar, maar ze hebben daar een aparte mening over garantie. Zéér teleurgesteld.

Adekwate klachtenbehandeling en garantie zoals het hoort

Wooning Keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

marloes57

Tot op heden niets gehoord van Wooning, verwondert me ook niets eigenlijk. Jammer en erg klantonvriendelijk

marloes57
Geen enkele reactie gehad van Wooning

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?