Klacht Wooning Keukens: Wooning komt geen enkele belofte na en gebruikt minimale energie om problemen op te lossen.

sad Niet opgelost
Gebruiker1626273565

Er is enorm veel misgegaan, met bestelling, met afwerking, met leveringen, met schade. Dit bedrijf verschuilt zich achter onderaannemers, leveranciers, etc, maar neemt geen enkele keer verantwoordelijkheid. Hele slechte communicatie / terugkoppeling. De badkamers zouden half mei klaar zijn en we zitten nu nog steeds met drie wastafels zonder sifons omdat deze niet passen vanwege combinatie onderkast / cifons. Onze contactpersoon heeft eerder geweigerd een klacht van ons te accepteren en nu is zij onbereikbaar per telefoon voor ons. Haar collega's zijn waarschijnlijk geïnstrueerd ons niet meer ter woord te staan. Zij hebben een grote fouten gemaakt maar willen dit niet toegeven.

Ik wil een schadevergoeding. We zijn nu zo vaak thuis moeten zijn, mensen over de vloer, wachten, telefoontjes, mailverkeer, hun gaan met onze reeks aan klachten om alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ze hebben per mail aangegeven niet open te staan voor een tegemoetkoming omdat ze steeds alles oplossen, echter dit is niet waar, en al zeker niet binnen de gestelde termijn.
Mevrouw biedt haar excuses aan voor mijn gevoel. Dit is heel erg kwetsend na alles wat er is fout gegaan. Het feit dat dit bedrijf niet kan en wil erkennen dat ze zelf enorm veel fouten hebben gemaakt en dat ik nu te horen krijg dat ze het spijtig vind dat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt. Echt ongelooflijk.

Beste meneer, mevrouw,

Heel erg spijtig om te horen dat u het bovenstaande bij ons ervaart. Uit uw dossier maak ik op dat er gisteren contact met u is geweest en dat we zoals aangegeven zo spoedig mogelijk bij terug komen met een antwoord.

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers
    Gebruiker1626273565
    Beste Twan, er is inmiddels contact geweest met ons via de door jullie aan ons odpgeraagde firma Versendaal (we hebben de badkamer bij jullie gekocht maar moesten vervolgens met hen een overeenkomst aangaan over het installeerwerk. De badkamer is ons inziens nog steeds niet af. De cifons ontbreken nog altijd. De firma Versendaal stelt voor onze noodoplossing met een paar slangetjes te laten zitten in plaats van de originele door ons bestelde en betaalde cifons te plaatsen. Wij denken na over deze oplossing, echter dit zou dan wel resulteren in een minderprijs voor de cifons en het werk aan uw zijde aangezien we niet hebben ontvangen waar we voor hebben betaald. Tevens is er nog een lekkende kraan. Wij ontvangen een nieuw onderdeel hiervoor half Augustus. We kunnen daarna pas aangeven of de badkamer echt klaar is. Het zou kunnen dat het euvel dan nog niet is verholpen. Vanwege bovenstaande info hebben wij een gering bedrag achtergehouden van de rekening van de firma Versendaal. Sinds deze actie worden wij bestookt door hen met e - mails en telefoontjes en bedreigingen tot 'verdere stappen / acties'. Zei geven aan niet verantwoordelijk te zijn voor deze punten. Heel onprofessioneel aan alle kanten. Tot nu to hebben we nog steeds geen badkamer welke af is helaas.
    Beste heer/mevrouw,

Uw aanvulling op de review is inmiddels intern onder de aandacht gebracht. Er wordt uiteraard contact met de aannemer opgenomen en u wordt hiervan zeker op de hoogte gebracht.

[tekst verwijderd door moderator]
    Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers
    Gebruiker1626273565
    Beste Thea, Heel veel dank voor je reactie. Wij waarderen het dat het onder de aandacht staat. Wij hebben een nieuw huis en daarbij is vanalles uitgesteld / verplaatst en anders gegaan etc. vanwege corona en andere redenen, maar we hebben wel het gevoel dat bij de aanschaf en de realisatie te veel, eigenlijk van het begin tot het eind, is misgelopen.
    Beste heer/mevrouw,

Graag gedaan, het was een kleine moeite om dit voor u te doen.

Van mijn collega, uw vaste contactpersoon, heb ik vernomen dat zij via mail contact met u heeft. Hierin is het issue met betrekking tot de sifon besproken en zij heeft u hierin een voorstel gedaan. Indien u wenst kunt u altijd nog via een foto aan haar laten zien hoe het uiteindelijk opgelost is.

Bij deze wil ik u onze excuses aanbieden voor het gevoel dat u heeft dat niets alles vlekkeloos is verlopen.

Mochten er nog vragen zijn dan verneemt mijn collega dit graag van u.

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Ook een klacht indienen over Wooning Keukens?