Klacht Wooninvest: aangeslagen voor iets wat niet reëel is

Paul78

sinds 5 julli 2019 heb ik de huur op gezegd aan de buskenhuetlaan 10 te Voorburg.
Na de opzegging is er geen inspectie geweest en er lag ineens een brief in de bus dat ze langs waren geweest ivm inspectie .

Na een maand of 2 a3 kreeg ik op mijn nieuwe adres ineens een eind afrekening van 2800 euro . Van Dhr van Polen ,heb kort er na een afspraak gemaakt met Dhr van Polen omdat ik het er niet mee eens was en waar het op gebaseerd was .
Dhr kon dit niet nou een uur praten werden er een aantal dingen weggestreept door Dhr van polen .
Met dhr afgesproken dat er een nieuwe rekening zou komen met een offerte van de gemaakte kosten van de aannemer.

Dit is nooit aangetoond.
Enige wat kreeg van Dhr van polen was een brief met een bedrag van 1048 ivm huur achterstand .
Er is nooit een huur achterstand geweest.
Dhr van polen wil het hier onder weg boeken .
Maar ik heb mijn medewerking verleend heb ook aangegeven dat ik hier niet aan mee doe .
Dhr van polen
Stuurt dus een betaal verzoek van iets wat nergens op gebaseerd is .
Zonder uitleg waar dit van dan komt gewoon een bedrag neer zetten en betalen .

Zeer jammer dat Dhr van polen mij niet te word wil staan .
Terwijl telefoniste letterlijk aangaf
Dat dhr van polen deze brief nooit had mogen sturen .
Wil hier een op lossing voor .

door een oplossing van hogere hand .
Anders ben ik genoodzaakt de media inte lichten .
Om deze manier van omgang met huurders in kaart te brengen .

Wij vinden dat Wooninvest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wooninvest?