Klacht Wooninvest: afspraken nakomen

Moh

Ik heb tot mijn ontsteltenis net een ongelofelijk slecht bericht ontvangen. Ik sta er nog steeds versteld van. De woning aan de Montevideostraat 36 wordt niet aan mij verhuurd. Dit nadat de woning wekenlang heeft gestaan op Woonnet haaglanden. Ik heb vrij genomen om de woning te kijken en te accepteren. Ik heb daarna nog het acceptatieformulier ondertekend. Waarin staat dat ik een boete moest betalen als ik de woning niet zou accepteren. Eerst zou ik gisteren het huurcontract ondertekenen. Nu hoor ik ineens dat het een vrije sector woning is die 300 euro duurder hoort te zijn.. Dat kan echt niet. De woning staat al maanden op woonnet. Het gaat om een 2 kamer woning. Ik heb meerdere woningen laten liggen voor deze aanbieding. Daarnaast had ik al spullen aangeschaft. Ik heb meerdere keren de bevestiging telefonisch gekregen dat de woning aan mij verhuurd wordt. Je kan dan toch niet zomaar na zon periode ineens een fout maken en doen alsof er niks gebeurd is. Ik hoop dat ik de woning toch zoals afgesproken kan huren. Dit is echt een ongelooflijk slechte woningbouw vereniging. Onbetrouwbaar en niet transparant. Maar ook dat je gewoon doodleuk iemand zo kan afpoeieren.

De aangeboden woning toch conform gemaakte afspraken te verhuren.

Wij vinden dat Wooninvest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wooninvest?