Klacht Wooninvest: Door bureaucratie Wooninvest half jaar na verlaten woning nog steeds het sleutelgeld niet terug.

Klachtnummer
# 469990
Gebruiker
R.E. van der Schans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na bijna een half jaar opzegging huur nog steeds het sleutelgeld (€ 60,-) niet terug. Wordt aan het lijntje gehouden met interne miscommunicatie tussen financiën, opzichter en woordvoerder. Mijn vader huurde woning tot 13 maart 2020. Per sleutel zou € 15,- worden overgemaakt. Als zoon heb ik daar tig keer over gebeld en gemaild. Interne afstemming lijkt het probleem. Kennelijk ook geen sprake van centrale dossiervorming. Van een instelling die bij eventuele huursachterstanden er bovenop zit verwacht je een andere houding bij uitbetalen.

De oplossing

Uitbetalen van € 60,- sleutelgeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wooninvest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wooninvest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen