Klacht Wooninvest: Onterechte factuur van onderhoud CV ketel

C. Coenen

Zaterdag avond, ik heb geen verwarming of warm water, heb 3 kinderen rond lopen dus bel het nummer van wooninvest. Aangezien het zaterdag is word ik doorverbonden met de aannemer, ik krijg van de aannemer een 06 nummer om te bellen en zo gezegd zo gedaan. Er komt netjes een monteur die heeft voor nood er voor gezorgd dat ik toch warm water heb voor de nacht, met de melding bel maandag nogmaals terug want er moet een en ander aan gebeuren. Dit ook gedaan en na nog 2 bezoeken van de bekende aannemer is het probleem met de CV ketel opgelost.

Ineens krijg ik een factuur dat ik moet betalen voor het noodbezoek. Verbaasd bel ik wooninvest op. We gaan het voor u uitzoeken. Na 2 weken het bericht u moet het zelf betalen want dit een aannemer waar wij niet mee samen werken. Sorry hoe denken jullie dat ik aan dit nummer kom?? Ik betaal al 11 jaar voor deze woning service kosten en nu moet ik deze rekening zelf betalen? Ik voel me benadeeld en ben erg boos. Ik ga niet zomaar een telefoon nummer verzinnen om te bellen. En wooninvest betaald dit niet. Help!

Het betalen van de factuur

Wij vinden dat Wooninvest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wooninvest?