Opgelost door Woonkasteel.nl: Kleed niet ontvangen en geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182139
Gebruiker
Natas
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Inmiddels een week geleden heb ik een grijs vloerkleed besteld en direct betaald. Er stond bij ' verzending bij 24 uur ' en dit gaf bij mij doorslag om hier te bestellen.
Helaas konden ze dit niet waarmaken en kreeg ik bij de eerste verzending een verkeerd kleed...maar ze hebben het keurig opgelost. Inmiddels hebben we ons bestelde vloerkleed in huis.
Erg tevreden met het kleed, mooie kleur en goede kwaliteit.

8 reacties

  1. Auteur
    Woonkasteel.nl
    Datum
    Beste Natasja,

    I.v.m. de vakantie hebben wij de lever tijd van 24 uur niet waar kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. Als het goed is krijgt u het kleed vandaag geleverd.

    Wij hopen dat hiermee de klacht is verholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Safira Hamkour
  2. Auteur
    Natas
    Datum
    Ik heb zojuist het kleed ontvangen.
    Verkeerde kleur en verkeerde maat.
    Wat baal ik hiervan!!
  3. Auteur
    Natas
    Datum
    Ik zou teruggebeld worden over de verdere afhandeling , maar ik hoor niets.
  4. Auteur
    Woonkasteel.nl
    Datum
    Beste Natasja,

    Wij hebben u een mail gestuurd. Met het verzoek het kleed terug te sturen, zodra wij het kleed in ontvangst hebben. Krijgt u geld terug.

    Een vloerkleed op de foto kan altijd afwijken van de werkelijke kleed. Daarom bieden wij ook een stalenservice aan. U heeft hier geen gebruik van gemaakt.

    Met vriendelijke groet,

    Safira Hamkour
  5. Auteur
    Natas
    Datum
    Totale onzin! De maat klopt ook niet eens en taupe is heel iets anders dan grijs toch??? Wat een waardeloos bedrijf
  6. Auteur
    Natas
    Datum
    O ja... Ik heb niet eens een mail ontvangen. Dus hoe stuur ik het kleed retour, zonder kosten??
  7. Auteur
    Woonkasteel.nl
    Datum
    Tuurlijk mevrouw u doet vast alles goed in u leven. Doorzetten zo.

    Op onze website staat de retourprocedure. Maar u wilt liever openbare chatten. Het kleed kan retour naar:

    Karpetje.nl
    Nieuwe Havenweg 21
    1216 BH Hilversum

    Gezien u zo perfect bent. Mag u zelf de verzendkosten betalen.
  8. Auteur
    Natas
    Datum
    Kleed is alsnog opgestuurd en heb zelfs het geld terug ontvangen. Top

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Natas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy