Opgelost door Woonkasteel.nl: Kleed niet ontvangen en geen reactie

Natas

Inmiddels een week geleden heb ik een grijs vloerkleed besteld en direct betaald. Er stond bij ' verzending bij 24 uur ' en dit gaf bij mij doorslag om hier te bestellen.
Helaas konden ze dit niet waarmaken en kreeg ik bij de eerste verzending een verkeerd kleed...maar ze hebben het keurig opgelost. Inmiddels hebben we ons bestelde vloerkleed in huis.
Erg tevreden met het kleed, mooie kleur en goede kwaliteit.

Beste Natasja,

I.v.m. de vakantie hebben wij de lever tijd van 24 uur niet waar kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. Als het goed is krijgt u het kleed vandaag geleverd.

Wij hopen dat hiermee de klacht is verholpen.

Safira Hamkour
    Natas
    Ik heb zojuist het kleed ontvangen.
    Verkeerde kleur en verkeerde maat.
    Wat baal ik hiervan!!
    Natas
    Ik zou teruggebeld worden over de verdere afhandeling , maar ik hoor niets.
    Beste Natasja,

Wij hebben u een mail gestuurd. Met het verzoek het kleed terug te sturen, zodra wij het kleed in ontvangst hebben. Krijgt u geld terug.

Een vloerkleed op de foto kan altijd afwijken van de werkelijke kleed. Daarom bieden wij ook een stalenservice aan. U heeft hier geen gebruik van gemaakt.

Safira Hamkour
    Natas
    Totale onzin! De maat klopt ook niet eens en taupe is heel iets anders dan grijs toch??? Wat een waardeloos bedrijf
    Natas
    O ja... Ik heb niet eens een mail ontvangen. Dus hoe stuur ik het kleed retour, zonder kosten??
    Woonkasteel.nl
    Tuurlijk mevrouw u doet vast alles goed in u leven. Doorzetten zo.

Op onze website staat de retourprocedure. Maar u wilt liever openbare chatten. Het kleed kan retour naar:

Karpetje.nl
    Nieuwe Havenweg 21
    1216 BH Hilversum

Gezien u zo perfect bent. Mag u zelf de verzendkosten betalen.
    Natas
    Kleed is alsnog opgestuurd en heb zelfs het geld terug ontvangen. Top