Klacht Woonkasteel.nl: Laminaat leggen, niet conform de afspraak uitgevoerd.

AnnemiekeSD

25-05-2015 Ik heb Woonkasteel gevraagd bij mij laminaat te leggen. Er kwam iemand langs om te kijken en meten hoeveel laminaat er nodig was en ondervloer plus plinten enz.. Ik heb bij de voor en achterdeur een luik dat bereikbaar moet blijven. En heb gevraagd aan de man, om de luiken heen het laminaat te leggen. Dat was volgens de man van het Woonkasteel geen enkel probleem. Na een paar dagen werd eerst op de begane grond laminaat gelegd . Tot de luiken en niet zoals de afspraak om de luiken heen . Zodat er een heel groot stuk kale vloer te zien was. Ik heb meteen gezegd, dat dit niet volgens de afspraak was.. En dat hij dat moest veranderen. Een week later werd de bovenverdieping van laminaat voorzien. Het laminaat om de luiken niet. En volgens woonkasteel is dat hun werk niet. Hebben ze dat nooit afgesproken. Ik kan droogloopmat kopen bij hun voor 190,00 euro .
Daar kan ik het mee doen. Ik ben het hier niet mee eens. Ben behoorlijk belazerd.

Ik wil dat ze hun afspraak nakomen, zoals in het begin is afgesproken. Het Woonkasteel zegt nu het niet hun werk niet is. Ze doen het dus niet. Maar ze willen me wel te gemoed komen. Maar ik kan tegen inkoop prijs bij hun een droogloopmat kan kopen. Heel voordelig voor 190, euro. ze zeggen meer niet te willen doen.
Ik wil geen mat van hun, ik wil geen extra kosten meer bij hun. Ik wil waar ik voor heb betaald. Het laminaat om de luiken. Netjes afgewerkt met profielen. Dat was de afspraak daar heb ik voor betaald.
Zo niet dan wil ik gedeelte van mijn geld terug. Of ze voorzien mij van de nodige materialen die ervoor nodig is om het laminaat om de luiken te leggen. Dan doe ik het zelf wel. Maar ik ga hun geen euro meer geven. Ik ben razend. Ik voel mezelf zo stom dat ik in die mooie praatjes ben getrapt. Spijt dat ik met hun in zee ben gegaan.

Woonkasteel.nl
    Mevrouw,

Heeft inderdaad een vloer bij ons in de aanbieding gekocht. De deal was laminaat, ondervloer en leggen tegen een vaste prijs. Aan het begin van de klus hebben wij aan mevrouw voorgesteld bij de luiken en droogloopmat op maat te nemen. Mevrouw is hiermee akkoord gegaan en wij hebben vervolgens conform de afspraken het laminaat geleged. Echter, besloot mevrouw uiteindelijk de droogloopmatten elders te kopen in standaardmaat. Mevrouw verwacht nu dat wij om deze standaard droogloopmat de vloer gaan aanpassen. Dit is niet in de prijs inbegrepen en wordt dus aangemerkt als meerwerk.

Wij hebben voorgesteld de werkzaamheden inclusief profielen en droogloopmatten op maat te plaatsen voor € 150,- i.p.v. € 190 euro. Hiermee is het probleem opgelost.

Tenslotte, zijn wij niet verplan het probleem gratis op te lossen wij zijn een commerciele instelling met hart voor de klant maar dat maakt ons nog geen charitatieve instelling.
    AnnemiekeSD
    De hele reactie van woonkasteel is gelogen. Ik heb een medewerker gesproken. De persoon die het laminaat heeft gelegd. Die heeft herhaaldelijk gezegd dat hij OM de luiken heen laminaat zou leggen. We hebben hebben het nooit over matten kopen bij hun gehad. Alleen over laminaat. Veel later toen alle laminaat er al lag. Zei de meneer de laminaatlegger, dat hun uitsluitend zwarte matten verkochten. Maar die wilde ik niet. Dat was niet de afspraak.
    AnnemiekeSD
    Er is nog niks opgelost. Klantonvriendelijk zijn ze.

AnnemiekeSD

Ook een klacht indienen over Woonkasteel.nl?