Klacht Woonnet Haaglanden: Splitsing inschrijving zonder overleg hoofd-aanvrager

# 122011
Briganthia

Mijn ex is nog steeds niet van mijn inschrijving verwijdert ook al heeft hij al in augustus de inschrijving gesplitst en zijn eigen inschrijving gebruikt om een woning te bemachtigen. Dit is allemaal gebeurt zonder mijn toestemming of mij in te lichten (door ex of woonnet haaglanden), iets wat verplicht is volgens woonnet haaglanden! Nu wil ik hem laten verwijderen van mijn inschrijving maar dit kan niet omdat hij daar toestemming voor moet geven. ?!!!!
Mijn ex is verslaaft en heeft mij en mijn zoontje jaren lang zwaar lichamelijk en geestelijk mishandeld. We zijn daarom allebei doodsbang voor hem en willen elk contact met hem vermijden. Dit is ook het advies van politie, hulpverlening en mijn advocaat. Er lopen op dit moment ook meerdere gerechtelijke procedures tegen hem over deze onderwerpen. Jammer genoeg heeft woonnet haaglanden hier totaal geen begrip voor!! En zegt dat ik met hem moet overleggen/ toestemming moet krijgen. Waarom kon dit wel voor hem en niet voor mij?!!!

Verwijdering van mede aanvrager bij mijn inschrijving

Ook een klacht indienen over Woonnet Haaglanden?