Opgelost door Woonnet Haaglanden: uitgexchreven als woning zoekende

klsp

Mijn zoon heeft zich ingeschreven op 18 jarige leeftijd als woningzoekende in 2008 (jaarlijkse kosten 10 euro). automatische incasso. Dit is goed gegaan tot 2013 toen is er blijkbaar iets gebeurt waarbij de woningzoekende ieder jaar zelf tot actie van betaling moet overgaan .
Woonnet Haaglanden zegt tot 3x toe een mail gestuurd te hebben naar mijn zoon met het verzoek te betalen maar mijn zoon heeft deze mailtjes nooit gezien met als gevolg uitschrijving per April 2013.
Hier kwam mijn zoon afgelopen week pas achter
Het onredelijke is dat er niet een normale brief gestuurd is na geen reactie op de mail.
Hij heeft zich weer opnieuw in moeten schrijven en begint nu dus weer onderaan de wachtlijst.
De opgebouwde jaren is hij kwijt geraakt wat betekent dat hij nu zeker weer 4 tot 5 jaar moet wachten op een woning .

Graag zou ik willen weten of dit zomaar kan

bvd.
K.Spaargaren
Gasthuislaan 56
2694BC 's-Gravenzande
tel. 0622470294

Graag zou ik willen dat de wel betaalde jaren als nog mee gaan tellen en dat Woonnet Haaglanden weer overstapt tot een betaalsysteem waarbij automatische incasso tot de mogelijkheid behoort.
onderaan de mail van mijn zoon aan -en het antwoord van Woonnet Haaglanden

Woonnet Haaglanden
    Goedemiddag,
    Zolas in de mail gesteld hebben wij gebvraagd om een kopie van de afschrijving. Hier is niet op gereageerd. Wij hebben nu in het oude systeem nagekeken of er een betlaing heeft plaatsgevonden. Dit is gedaan in jan 2013, maar zoals eerder gemaild niet overgekomen door de overgang naar het nieuwe systeem. Wij zullen dan ook de oude inschrijving weer actieveren, waarbij uw zoon overigens geen 5 jaar inschrijfduur heeft opgebouwd, maar ingeschreven stond vanaf januari 2011. De niewe inschrijving zullen wij beëndigen en de betaling hiervor gebruiken voor de verlenging van de periode jan. 2014-2015.
    Mvg Woonnet Haaglanden
    klsp
    Klacht is snel behandeld met een goed resultaat alleen jammer dat het via klachtenkompas heeft moeten gaan en niet direct op de man
    Tevens nog geen antwoord of de automatische incasso weer ingevoerd kan worden.