Woonnet Rijnmond is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Woonnet Rijnmond: heen 65+ woning te vinden in Rotterdam, vermoedelijk door werkwijze van wonnetrijnmond.
Details
Klacht
Ik zoek al 4 jaar 55+ woning.In corona tijd had ik geen toegang tot computer en kon niet op tijd contributie betalen.Er werd mij 2 jaar zoektijd afgenomen-ik moest opnieuw inschrijven dus in plaats van 3 jaar zoekende werd ik 1 jaar. Lengte van zoektijd heeft beslissende rol bij plaatsen van reactie en volgorde bij mijn plaats tussen andere woningzoekenden. Ik werd hele tijd naar achter geschoven. Ik heb over geschreven naar Bezwarencommissie thuisvesting Regio Rotterdam. Corona of geen corona ik moest volgens woonnetrijnmond toch wonderen verrichten en door de muren in gesloten bibliotheek weten komen en op tijd 10 euro inschrijfgeld betalen. Dat verslechterde mijn positie als woningzoekende drastish. Ondanks 18.000 euro inkomen per jaar en 68 jarige leeftijd is nee en nee om flatje te vinden. Ik wou dat er controle werd ingezet om mijn account bij woonnetrijnmond of daar iets achter ziet, en waarom krijg ik niet alles te zien-bijvoorbeeld 18.10.2021 had ik bezichtiging bij Souristraat 1H, daar heb ik ondekt, dat er was nog een flat in hetzelfde gebouw Souristraat 9 en die was niet zichtbaar op de site. Als u ziet hoe intens zoek ik woning, dan is mij niet duidelijk waarom ik woning nog steeds niet heb. Het lijkt er op alsof iemand met opzet hele process vertraagd.I.P. Kovalov
Gewenste oplossing
Controleren mijn account bij Woonnerrijnmond .I.P.Kovalov
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.